Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza trhů s luxusním zbožím. Případová studie: superjachtový průmysl.
Březinová, Anna ; Neumann, Pavel (vedoucí práce) ; Buryan, Šimon (oponent)
Bakalářská práce "Analýza trhů s luxusním zbožím. Případová studie: Superjachtový průmysl" se zabývá luxusním zbožím jako specifickým odvětvím světové ekonomiky. Popisuje trendy v odvětví a nastiňuje možný budoucí vývoj. Práce se zaměřuje zejména na superjachtový průmysl, který je sice marginálním trhem, ovšem jeho globální význam není zanedbatelný. Práce popisuje, jací jsou v odvětví aktéři, analyzuje trendy a hodnotí jeho celkový přínos světové ekonomice.
Důsledky vlivu CSR na výkonnost podnikatelských subjektů a nevládní neziskové organizace
Březinová, Anna
Tato diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti organizací. Je zkoumán vliv CSR na výkonnost podniků se zaměřením na finanční a nefinanční důsledky vlivu tohoto konceptu. K vypracování přispělo dotazníkové šetření realizované v podnikatelských subjektech a nevládních neziskových organizací v Brně. K analýze změn finančních ukazatelů před a po zavedení konceptu CSR se užily veřejně dostupné výroční zprávy. Přínosem práce je také zjištění stavu CSR u respondentů z řad podniků a nevládních neziskových organizací a určení rozdílů mezi zkoumanými subjekty. Řeší se zvláště strategické pojetí a ekonomické, environmentální a sociální hledisko CSR.
Komunikace značky na čínském trhu
Kubátová, Michaela ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Březinová, Anna (oponent)
Cílem práce je analýza efektivní komunikace značky na čínském trhu a její demonstrování na konkrétních příkladech. Dílčími cíli jsou: definování značky, monitorování komunikačních nástrojů a nejnovějších forem komunikace, definování specifik trhu pomocí kultury a jejího vlivu na spotřebitele. Mnoho mezinárodních korporací v Číně podniká, avšak ne všechny si dostatečně uvědomují diametrální odlišnost kulturního prostředí Číny a její místní specifika. To ovlivňuje jejich schopnost dosáhnout zisku a zároveň vnímání značky zákazníky. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část se zaměřuje na značku, její komunikační nástroje a vliv kultury na vnímání značky. Praktická část je orientována na Čínu z pohledu konečného spotřebitele B2C trhu a prostředí, ze kterého pochází. Zároveň zahrnuje místní specifika a situaci na trhu médií. Práce poskytuje zásadní znalosti, ze kterých by měly efektivní komunikační aktivity vycházet, pokud chtějí docílit dobrého vnímání své značky a jejího přijetí na čínském trhu.

Viz též: podobná jména autorů
2 BŘEZINOVÁ, Adéla
1 Březinová, Adriana
2 Březinová, Alena
2 Březinová, Alexandra
1 Březinová, Alžběta
1 Březinová, Andrea
1 Březinová, Aneta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.