Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Research Report Influence of Vehicle Assistant System on Track keeping
Nedoma, P. ; Herda, Z. ; Plíhal, Jiří
Presented results describe different methods for the evaluation of car stability in lateral direction. Due to the significant differences between the tests, uniform methodology for recognizing the drives with ESC and without it was not determined. Two different methods for the drive on the circle and VDA were proposed instead. For evaluation criteria of vehicle stability with respect to base measured quantities, was used model with weight functions.
Validation of comprehensive energy management system based on cloud-sourced information
Nedoma, P. ; Herda, Z. ; Franc, Z. ; Plíhal, Jiří
The main research activity was devoted to develop an application that would enable testing interface between OIKOS board (based on the AURIXTM) and the dissemination module represented by Skoda vehicle demonstrator through serial port RS232. The testing was based on sending the GPS coordinates to the OIKOS unit and receiving recommended speed profile for the given track. While dissemination unit has received GPS coordinates, AURIX chip has sent back messages with prediction of possible speed profile. Further tasks included verification other forms of transmission, such as Wi-Fi, Bluetooth, Ethernet.\n\n
Dynamické označování polohy pro geografické databáze
Plíhal, Jiří
Příspěvek se zabývá problematikou dynamického označování poloh v inteligentních dopravních systémech. Tato metoda umožňuje reprezentovat stejné geoprvky v různých mapách, v různých aplikacích a na odlišných SW/HW platformách. Dynamicky označená poloha je vytvořena jako soubor informačních prvků, které obsahují body a jim příslušející atributy. Ke každému bodu přitom může být připojen jeden nebo i více atributů. Standardizací dynamického označování poloh se zabývá norma ISO 17572-3 Inteligentní dopravní systémy (ITS) - Označení poloh pro geografické databáze – část 3: Dynamické označování poloh (dynamický profil). Příspěvek rozvádí a aktualizuje informace poskytnuté v extraktu návrhu technické normy ISO.17572-3.
VÝVOJ ADAPTIVNÍHO INTERAKTIVNÍHO SYSTÉMU PRO ZVÝŠENÍ BEZPEČNOSTI OSÁDKY VOZIDEL A JEHO VYUŽITÍ PRO HODNOCENÍ POVRCHOVÝCH VLASTNOSTÍ VOZOVEK
Kudrna, J. ; Plíhal, Jiří ; Nedoma, P. ; Herda, Z. ; Kozák, P.
On board měření povrchových vlastností vozovky pozemní komunikace může výrazně přispět ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu. Tento příspěvek popisuje koncept systému vyhodnocujícího součinitel tření a povrchové nerovnosti vozovky na základě dat zaznamenávaných běžnými vozidlovými senzory. Koncept obsahuje dvě na sobě nezávislé části: deterministický model pohybu vozidla a stochastickou analýzu korelací odchylek modelu a povrchových koeficientů na základě dat z testovacích jízd.
Modul pro zpracování signálu inkrementálního čidla
Plíhal, Jiří
Předmětem výzkumné zprávy je návrh a realizace modulu pro zpracování signálu inkrementálního snímače a vyhodnocování jeho polohy. Obsahem zprávy je návrh variantních řešení, popis komunikačního protokolu, popis rozhraní, schéma zapojení a firmware včetně vývojových diagramů.
Představení projektu E-Vectoorc
Machan, J. ; Nedoma, P. ; Plíhal, Jiří
Tento příspěvek přináší stručné představení výzkumného projektu E-VECTOORC financovaného 7. rámcovým programem Evropského společenství jako součást evropské Iniciativy za zelené automobily. Projekt je zaměřen na řízení krouticího momentu jednotlivých kol elektromobilu za podmínek jízdy na a mimo pozemní komunikaci. Cílem projektu je vyvinout a integrovat různé asistenční vozidlové systémy, jako například ABS, ESP, řízení hnací síly a přenášeného krouticího momentu včetně pokročilých asistenčních systémů pro řidiče pro plně elektrická vozidla s různými koncepcemi umístění pohonných jednotek. Tříletý projekt je řešen konsorciem partnerských společností a výzkumných institucí Univerzita v Surrey, Technická univerzita v Ilmenau, Jaguár Land Rover, Flanders' Drive, Inverto, Fundacion CIDAUT, Instituto Tecnológico de Aragón, ŠKODA AUTO a.s., VIF a TRW
Rozšířené asistenční systémy pro zvýšení aktivní bezpečnosti osádky vozidla
Plíhal, Jiří ; Machan, J. ; Nedoma, P.
Využití asistenčních systémů nalezneme v celé řadě průmyslových činností. Jednou z nich je i oblast vozidlových systémů. Jedná se o systémy aktivní bezpečnosti, autorizace řidiče a osádky vozidla, komfortní systémy, systémy pro sledování únavových příznaků řidiče či systémy pro sledování odpoutání pozornosti řidiče od řízení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.