Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
O jednom geometrickém prostředí podporujícím přirozenou differenciaci
Macháčková, Jana ; Roubíček, Filip
Poster se zabývá rozvojem geometrického myšlení na prvním stupni základní školy motivací žáků prostřednictvím přirozené diferenciace. Ilustruje výukové prostředí založené na popisování a zakreslování cesty v plánu.
Přirozená diferenciace v matematice
Dolk, M. ; Hošpesová, A. ; Krauthausen, G. ; Roubíček, Filip ; Scherer, P. ; Selle, A. ; Swoboda, E. ; Tichá, Marie
Zvládnout různorodost žáků a motivovat je nezávisle na jejich schopnostech a předpokladech představuje velkou výzvu pro vyučování matematice. V rámci řešení projektu NaDiMa byla vytvořena a ve vyučování vyzkoušena různá podnětná prostřední umožňující přirozenou diferenciaci. Tato prostředí byla analyzována.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.