Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Společnost Bohemia Hop a.s. - marketingová strategie a exportní aktivity se zaměřením na Čínu
Šedivá, Radka ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šponer, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá společností Bohemia Hop a.s., společností, která obchoduje s nejkvalitnějším Žateckým chmelem, a která se dokázala prosadit na světovém trhu s chmelem. Společnost je zastoupena na mnoha trzích po celém světě, tato práce se ale věnuje především trhu čínskému, protože Čína je nejen z hlediska obchodu s chmelem trhem perspektivním a konstantně rostoucím. Cílem této práce je představit společnost Bohemia Hop, zanalyzovat současný trh s chmelem a porovnat marketingovou strategii společnosti, implikovanou v Číně a České republice. První kapitola se zabývá představením společnosti, které zahrnuje její historii, trhy, na kterých má společnost Bohemia Hop své zastoupení a produkty, se kterými společnost obchoduje. Druhá kapitola analyzuje současný stav na trhu s chmelem v Číně a České republice, zaměřuje se na odběratele a zákazníky společnosti Bohemia Hop na obou trzích. Třetí kapitola je pak zaměřena na marketingovou strategii společnosti Bohemia Hop na českém a čínském trhu. Čtvrtá kapitola zahrnuje SWOT analýzu. V závěru této práce jsou rozvedena možná doporučení pro společnost Bohemia Hop.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.