Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení ve výtvarné výchově na středních školách
ŠULC, Štěpán
Bakalářská práce se zabývá hodnocením ve výtvarné výchově na středních školách. Teoretická část se zaměřuje nejprve na vymezení pojmu hodnocení v obecném pojetí. Na tuto část navazuje školní hodnocení se svými typy a formami. Další kapitoly pojednávají o hodnocení kreativních výstupů a o vzdělávacích programech. Ve výzkumné části práce bylo cílem zjistit, jakým způsobem učitelé ve výtvarné výchově hodnotí, a jaký postoj mají k hodnocení žáci. Za tímto účelem byly s náhodně vybranými učiteli vedeny rozhovory. Dotazníkovým šetřením práce zkoumá, jaké jsou postoje žáků dotázaných učitelů, gymnázií a jiných škol s pedagogickým zaměřením k hodnocení ve výtvarné výchově. Analýza rozhovorů ukazuje, jak dotazování učitelé hodnotí a proč je pro ně snaha nejdůležitějším prvkem hodnocení. V grafech, shrnujících výsledky dotazníků, je patrné prolnutí přístupu dotázaných učitelů s jejich žáky, a pak můžeme sledovat rozdílné postoje žáků z různých typů škol.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.