Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The role of hDia1 and hDia2 in melanoma cell invasion
Šťastná, Jana ; Skálová, Lenka (vedoucí práce) ; Šimůnek, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce bylo objasnit roli proteinů hDia1a hDia2 v invazním chování melanomových A375-M2 buněk. Při práci byla použita metodika siRNA transfekce, western blotting, fluorescenční a konfokální mikroskopie. Výsledky ukázaly, že oba proteiny skutečně hrají roli v invasním chování nádorových buněk. Dále vznikla hypotéza, která navrhuje mechanismus ovlivnění invasního chování nádorových buněk těmito proteiny.
Účetní chyby podle druhu kontrol
ŠŤASTNÁ, Jana
Práce se zabývá tématem účetních chyb podle druhu jednotlivých kontrol. První část práce je věnována stručnému vymezení podstaty a funkce účetnictví, zásad a principů účetnictví a jeho právní úpravy. Další část je pak věnována chybám, kontrolám, prevenci a opravám. Zde je popsán původ chyb, jejich druhy, definice, jednotlivé typy kontrol, prevence důležitá k předcházení vzniku chyb a možné druhy oprav.
Tvorba marketingové strategie malé firmy
Šťastná, Jana ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou strategií malé firmy TRIPOR, s.r.o., jejímž předmětem činnosti je nákup a prodej porcelánu a skla a své sídlo má v Klášterci nad Ohří. Cílem této práce je analýza současné marketingové strategie této obchodní společnosti, její zhodnocení a návrh a doporučení marketingové strategie této společnosti. Práce je členěna do dvou kapitol. První kapitola se zabývá teorií, kde je popsána především teorie marketingu. V druhé kapitole je popsána charakteristika firmy TRIPOR, s.r.o. a návrh na zlepšení její marketingové strategie. Bakalářská práce popisuje návrh marketingové strategie jak u velkoobchodu, tak i u maloobchodu. Jednotlivé podkapitoly popisují firmu TRIPOR, s.r.o., její historii, nynější marketingovou strategii a návrhy na zlepšení marketingové strategie. Ke zlepšení této marketingové strategie jsem použila SWOT analýzu a zaměřila jsem se na zlepšení především distribuční strategie, produktové strategie, cenové strategie a komunikační strategie. Tato komunikační strategie zahrnuje také shrnutí nákladů na opatření, která by měla pomoci firmě ke zlepšení marketingové strategie a jejího postavení na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
16 ŠŤASTNÁ, Jana
2 Šťastna, Josef
2 Šťastná, Jana,
4 Šťastná, Jarmila
6 Šťastná, Jaroslava
6 Šťastná, Jitka
4 Šťastná, Johana
7 Šťastná, Julie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.