|
The role of hDia1 and hDia2 in melanoma cell invasion
Šťastná, Jana ; Skálová, Lenka (vedoucí práce) ; Šimůnek, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce bylo objasnit roli proteinů hDia1a hDia2 v invazním chování melanomových A375-M2 buněk. Při práci byla použita metodika siRNA transfekce, western blotting, fluorescenční a konfokální mikroskopie. Výsledky ukázaly, že oba proteiny skutečně hrají roli v invasním chování nádorových buněk. Dále vznikla hypotéza, která navrhuje mechanismus ovlivnění invasního chování nádorových buněk těmito proteiny.
|
|
Účetní chyby podle druhu kontrol
ŠŤASTNÁ, Jana
Práce se zabývá tématem účetních chyb podle druhu jednotlivých kontrol. První část práce je věnována stručnému vymezení podstaty a funkce účetnictví, zásad a principů účetnictví a jeho právní úpravy. Další část je pak věnována chybám, kontrolám, prevenci a opravám. Zde je popsán původ chyb, jejich druhy, definice, jednotlivé typy kontrol, prevence důležitá k předcházení vzniku chyb a možné druhy oprav.
|
| |
|
Tvorba marketingové strategie malé firmy
Šťastná, Jana ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou strategií malé firmy TRIPOR, s.r.o., jejímž předmětem činnosti je nákup a prodej porcelánu a skla a své sídlo má v Klášterci nad Ohří. Cílem této práce je analýza současné marketingové strategie této obchodní společnosti, její zhodnocení a návrh a doporučení marketingové strategie této společnosti. Práce je členěna do dvou kapitol. První kapitola se zabývá teorií, kde je popsána především teorie marketingu. V druhé kapitole je popsána charakteristika firmy TRIPOR, s.r.o. a návrh na zlepšení její marketingové strategie. Bakalářská práce popisuje návrh marketingové strategie jak u velkoobchodu, tak i u maloobchodu. Jednotlivé podkapitoly popisují firmu TRIPOR, s.r.o., její historii, nynější marketingovou strategii a návrhy na zlepšení marketingové strategie. Ke zlepšení této marketingové strategie jsem použila SWOT analýzu a zaměřila jsem se na zlepšení především distribuční strategie, produktové strategie, cenové strategie a komunikační strategie. Tato komunikační strategie zahrnuje také shrnutí nákladů na opatření, která by měla pomoci firmě ke zlepšení marketingové strategie a jejího postavení na trhu.
|
| |
| |