Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro ovocná piva pivovaru Rebel
Červená, Eliška
Předmětem bakalářské práce je rozbor současné marketingové strategie pivovaru Rebel v Havlíčkově Brodě. Cílem práce je návrh na zlepšení marketingové strategie a marketingového mixu společnosti. První částí je literární rešerše, která obsahuje veškeré teoretické poznatky ke zkoumanému problému. Druhou částí práce je návrhová část. V návrhové části je nejprve představen Měšťanský pi-vovar Havlíčkův Brod a. s., jeho historie i současnost. Následuje detailní situační analýza. Následně je proveden sběr primárních dat pomocí dotazníkového šetření. Na základě těchto analýz a výsledků dotazníku jsou nalezena problémová místa, která jsou návrhem nové marketingové strategie odstraněna.

Viz též: podobná jména autorů
1 ČERVENÁ, Elena
2 Červená, Erika
1 Červená, Evelína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.