Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv ekonomických faktorů na marketingovou činnost vybrané firmy
ČAPKOVÁ, Aneta
Práce zkoumá, jak vnější faktory, především makroekonomické faktory ovlivňují marketingové aktivity ve vybraném podniku. Pro analýzu vlivů makroprostředí je používána PEST analýza, která obsahuje faktory politické, ekonomické, sociální, technické a technologické. Ekonomickými faktory, kterými jsou: inflace, hrubý domácí produkt, nezaměstnanost, příjmy a výdaje domácností a daně, jsou hodnoceny z dlouhodobého hlediska. Hlavním cílem práce je zjistit, jak tyto faktory ovlivňují marketingovou činnost ve společnosti v posledních deseti letech. Teoretická část popisuje podstatu jednotlivých faktorů, které jsou analyzovány v praktické části této práce. Na základě vyhodnocení výsledků jednotlivých analýz jsou navrhována řešení využití získaných informací, která by mohla vést k posílení pozice firmy na trhu a jejímu potenciálnímu růstu.

Viz též: podobná jména autorů
5 ČAPKOVÁ, Anna
3 Čapková, Adéla
3 Čapková, Alena
3 Čapková, Andrea
5 Čapková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.