Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zapojení EU do prosazování principů spravedlivého obchodu
ČÍŽKOVÁ, Jana
Tématem této bakalářské práce je Zapojení EU do prosazování principů spravedlivého obchodu (Fair Trade). Cílem práce je charakterizovat přístup Evropské unie a vybraných členských států k otázce spravedlivého obchodu s třetími zeměmi a zjišťovat, jak se jejich postoj promítá do evropské politiky a legislativy. První část práce se věnuje obecně problematice rozvojových zemí a jejich úloze ve světovém obchodování od 16. století. Druhá část se zaměřuje na obecnou charakteristiku Fair Trade, na jeho principy, historii, a také na jeho organizační strukturu. Fair Trade a Evropská Unie je tématem třetí, stěžejní části této práce. Je zde analyzován přístup Evropské unie jako celku ke konceptu Fair Trade a zaměřuje se také na vybrané členské země, konkrétněji na Francii, Velkou Británii, Českou republiku a Řecko, a vzájemně porovnává rozvinutost konceptu v těchto zemích. Práce umožňuje poskytnout komplexní pohled na problematiku Fair Trade v Evropské unii a přiblížit tento koncept širšímu publiku.
Finanční analýza firmy REHAU, s.r.o.
Čížková, Jana ; Holečková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Jahodová, Lucie (oponent)
Diplomová práce analyzuje společnost REHAU, s. r. o. za období 2006-2010 na základě veřejně dostupných výročních zpráv. Práce je členěna do tří částí. V teoretické části jsou vymezeny především uživatelé a zdroje, v metodické části je popsán aparát postupů finanční analýzy a v praktické části pak aplikace výpočtů a vyhodnocování.
Analýza trhu v odvětví služeb na příkladě malého podniku
ČÍŽKOVÁ, Jana
Na dnešním trhu se pro firmu Bemos nabízí mnoho příležitostí, které mohou přinést firmě značené výnosy. Jedním z nich je například schopnost programování ústředen na dálku, čímž se podstatně snižují náklady, tudíž i cena za montáž a omezí se relevantní konkurence. Na druhé straně je také nutné omezit ohrožení, kterým je bezesporu nastalá hospodářská krize, která může způsobit odliv zákazníků. Na tuto situaci ale musí být podnik připravený, aby tento odliv neohrozil její existence. Musí proto odstranit veškeré, nebo alespoň klíčové slabé stránky, v případě firmy Bemos je to špatná organizace práce, a vyzdvihnout silné stránky, které podniku pomohou přežít kritické roky. Touto silnou stránkou jsou bezesporu stálí zákazníci (smluvní zákazníci), kteří firmě přinášejí stálé zisky a s těmito zákazníky je nutné udržovat stálé kontakty a plnit jejich přání. K tomu může firmě pomoci správný software s aplikací CRM. Získávat kvalifikovanou pracovní sílu a orientovat se na dnešním trhu práce je složitý a nákladný proces. Firmám v tomto ohledu své služby poskytují agentury zaměřené na vyhledávání pracovních sil. Nejen, že pracovníka naleznou, ale také otestují, zda je pro podnik vhodný. Dokonce na něj poskytují i {\clq}qzáruku``. Firmám tak šetří čas vynaložený na výběrové řízení. Tento čas pak firma může využít pro zdokonalování své činnosti. V současné době se trh vyskytuje v druhém stadiu Customers Relationship Managementu, kdy nestačí se zákazníkem uzavřít obchod, ale je důležité se zabývat i poprodejním chováním tj. spokojeností zákazníka v záruční i pozáruční lhůtě výrobku, tzn. mít od trhu zpětnou vazbu. Je důležité přeměňovat nové zákazníky ve stálé zákazníky a budovat s nimi dlouhodobá partnerství. Pomocníkem by v tomto směru měly být softwary umožňující řízení informačního toku v celém podniku a samozřejmě řízení vztahů se zákazníky. Aby se podnik v současných podmínkách na trhu udržel v životaschopném stavu, je nutné sledovat a přizpůsobovat se novým trendům a konkurenci. Jedním z takových trendů je zavádění managementu jakosti v podnicích. Stále více zákazníků uvádí zavedení systémů jakosti jako důležitý, někdy i klíčový prvek při výběru svého dodavatele. Je proto nutné začlenit požadavky norem do podniku, seznámit zaměstnance s nutností zavedení systémů QMS a kontrolovat dodržování těchto norem. Jen tak je podnik schopen udržet krok s konkurencí.
Finanční analýza firmy Abner a. s.
Čížková, Jana ; Holečková, Jaroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je vyhodnotit finanční zdraví společnosti Abner, a. s. v letech 2005 -- 2008 z pohledu externích uživatelů. Práce je dělena do dvou částí, a to do teoretické a praktické. Teoretická část vymezuje uživatele a zdroje finanční analýzy. Praktická část je věnována aplikaci výpočtu a vyhodnocování.
Analýza inzerce nabízející zaměstnání
Čížková, Jana ; Koubek, Josef (vedoucí práce) ; Dušková, Lucie (oponent)
Pracovní inzerce je specifickou oblastí personální práce z mnoha důvodů: je prostředkem komunikace organizace se širokou veřejností, může ovlivnit image organizace, je součástí procesu získávání zaměstnanců. Skládá se z různých doplňujících se činností jako je např. definování správného publika inzerce, napsání inzerátu, výběr správného média, rozvrhnutí dostupných finančních zdrojů a časové naplánování jednotlivých kroků. Zároveň inzerování zahrnuje i papírování, které obsahuje objednávání a monitorování inzerce, účetnictví, evidenci odpovědí a pak také především další komunikaci s uchazeči o pracovní místo.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 ČÍŽKOVÁ, Jindřiška
7 ČÍŽKOVÁ, Jitka
16 Čížková, Jana
2 Čížková, Jindřiška
7 Čížková, Jitka
1 Čížková, Josefína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.