Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ověření vzdělávacího programu pro instruktory plavání osob se zdravotním postižením
Kučerová, Miloslava ; Fialová, Ludmila (vedoucí práce) ; Čechovská, Irena (oponent)
Název:Ověření vzdělávacího programu pro instruktory plavání osob se zdravotním postižením Cílem mojí práce je ověření kvality didaktického postupu použitého ve školícím programu, který má účastníky v základním stupni připravit na roli instruktora plavání osob se ZP. Jedná se o specifickou oblast bohatě propletenou zajímavými, někdy zdánlivě neslučitelnými oblastmi jako je sport a zdravotní postižení, rehabilitace a příjemné prožitky, pomoc ne ve smyslu "charity", ale spíše jako doprovázení k hledání vlastních maximálních možností a hranic s konečným, nečekaným profitem na obou stranách. V tomto výzkumu chceme ověřit zda zvolený didaktický postup a obsah dokáže propojit zmíněné oblasti v jeden smysluplný celek. Zda školení vyhovuje účastníkům jako edukační program kde dochází k naučení předem určených vědomostí a dovedností. Zda naplnil jejich očekávání a zda jsou přednášené obsahy využitelné v praxi. Nabízí se také možnost dlouhodobějšího profitu nejen ze získaných vědomostní, ale jakési obohacení člověka uvnitř skrze principy, které jsou ve školícím programu instruktorovi sdělovány a které objevuje. Zajímalo mne zároveň, jak účastníci vnímají lektory, jak projev a přístup lektora k účastníkům a přednášenému tématu ovlivňuje vnímání a zapamatování přednášené látky. Pomocí vstupních dotazníků získám...
Ověření vzdělávacího programu pro instruktory plavání osob se zdravotním postižením
Kučerová, Miloslava ; Fialová, Ludmila (vedoucí práce) ; Čechovská, Irena (oponent)
Název:Ověření vzdělávacího programu pro instruktory plavání osob se zdravotním postižením Cílem mojí práce je ověření kvality didaktického postupu použitého ve školícím programu, který má účastníky v základním stupni připravit na roli instruktora plavání osob se ZP. Jedná se o specifickou oblast bohatě propletenou zajímavými, někdy zdánlivě neslučitelnými oblastmi jako je sport a zdravotní postižení, rehabilitace a příjemné prožitky, pomoc ne ve smyslu "charity", ale spíše jako doprovázení k hledání vlastních maximálních možností a hranic s konečným, nečekaným profitem na obou stranách. V tomto výzkumu chceme ověřit zda zvolený didaktický postup a obsah dokáže propojit zmíněné oblasti v jeden smysluplný celek. Zda školení vyhovuje účastníkům jako edukační program kde dochází k naučení předem určených vědomostí a dovedností. Zda naplnil jejich očekávání a zda jsou přednášené obsahy využitelné v praxi. Nabízí se také možnost dlouhodobějšího profitu nejen ze získaných vědomostní, ale jakési obohacení člověka uvnitř skrze principy, které jsou ve školícím programu instruktorovi sdělovány a které objevuje. Zajímalo mne zároveň, jak účastníci vnímají lektory, jak projev a přístup lektora k účastníkům a přednášenému tématu ovlivňuje vnímání a zapamatování přednášené látky. Pomocí vstupních dotazníků získám...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.