Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.07 vteřin. 
Mobilní aplikace jako marketingový nástroj
Slovák, Jan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kozáková, Monika (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mobilními aplikacemi pro chytré telefony a jejich využitím v marketingu. Cílem práce je za pomoci analýzy vzniku, využití a postavení mobilních aplikací jako marketingového nástroje podat konkrétní doporučení pro správné použití mobilních aplikací v rámci firemního marketingového mixu. V první části práce jsou definovány a popsány základní pojmy nezbytné k pochopení tématu - rozhodování o vývoji aplikace, samotný vývoj, podpora aplikace a její začlenění do firemního marketingu. Druhá část pak sestává z analýzy čtyř rozdílných aplikací. Podkladem k této analýze byly polostrukturované rozhovory se zástupci společností, spolu s veřejně dostupnými informacemi o aplikacích získaných z literatury, internetových článků, analytických nástrojů a sociálních sítí. Závěrem práce je vyhodnocení analýzy aplikací a následná doporučení pro použití mobilních aplikací v marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.