Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika přístupu pedagogů k mateřskému jazyku dítěte s OMJ v MŠ
HAVLOVÁ, Linda
Bakalářská práce se věnuje problematice dětí s odlišným mateřským jazykem v mateřské škole. Cílem práce je zjistit, jak učitelé přistupují k mateřskému jazyku dítěte s OMJ. Teoretická část seznámí čtenáře s předškolním vzděláváním v ČR, nástroji inkluzivního vzdělávání v MŠ a specifiky edukace dítěte s OMJ. V praktické části je prostřednictvím smíšeného výzkumu mapován přístup pedagogů k mateřskému jazyku dítěte s OMJ, míra jeho použití v předškolním vzdělávání a jeho rozvíjení v domácím prostředí dítěte. Dále je zjišťován způsob komunikace pedagogů s rodiči dítěte a s dítětem v prostředí MŠ, podpora komunikace dítěte s vrstevníky, možnosti rozvoje českého jazyka u dětí v MŠ a míra využití podpůrných opatření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.