|
E-commerce platform designed for continuous optimization and personalization
Dräxler, Peter ; Peška, Ladislav (vedoucí práce) ; Bernhauer, David (oponent)
Schopnost e-commerce společnosti shromažďovat, syntetizovat a využívat data může být klíčová pro její přežití. Míra, do jaké společnost dokáže shromažďovat data o zdrojích konverze, je proporcionální k její schopnosti efektivně alokovat rozpočet na reklamu / im- plementaci. Měření a optimalizace toku uživatelů na webu je stejně důležité, jelikož může přinést měřitelné zvýšení loajality uživatelů, příjmů a zisku. Stejně tak může odhalit, že mnoho zdánlivě efektivních vylepšení na papíře nemusí ve skutečných situacích fungovat tak dobře. Tato diplomová práce se zaměřuje na vývoj e-commerce platformy zaměřené na sběr a analýzu dat. Data používáme k provádění neustálých, real-time experimentů na plat- formě pomocí algoritmu contextual multi-armed bandits. Vyvíjíme doporučovací systém založený na kolaborativním filtrování a nastavujeme experiment na jeho evaluaci v reál- ných podmínkách. Platforma lze snadno propojit s nástrojem pro business intelligence, aby umožnila prozkoumávání dat a podporu managementu při rozhodování na základě informací na taktické a strategické úrovni. Platforma je vyvíjena s použitím technologie Blazor, což je nová technologie umožňu- jící použití kódu C v prohlížeči díky kompilaci do WebAssembly namísto JavaScriptu. Popisujeme zkušenosti s výhodami a výzvami při používání této...
|