Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 380 záznamů.  začátekpředchozí371 - 380  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Webová prezentace města, obce - redakční systém
Vodák, Jan
Vodák, J. Webová prezentace města, obec -- redakční systém. Bakalářská práce. Brno: Mendlova univerzita v Brně, 2015 Práce se zabývá analýzou webové prezentace a redakčního systému obce Vnorovy a následným navrhnutím a implementováním zlepšení. Pokud obec redakční systém nemá, navrhne se a poté implementuje nový za pomocí skriptovacích jazyků a databáze.
Administrativa a dokumentace ošetřovatelské péče v práci sestry
NOVÁKOVÁ, Kateřina
Administrativa a dokumentace ošetřovatelské péče je nedílnou a povinnou součástí každodenní práce sester. Dokumentace ve zdravotní péči slouží k poskytnutí potřebných informací o pacientovi. Zdravotnická dokumentace je vedena lékaři. Paralelně se zdravotnickou dokumentací probíhá dokumentace ošetřovatelská. Ošetřovatelská dokumentace uchovává konkrétní skutečnosti o poskytování ošetřovatelské péče danému pacientovi. Správně vedená ošetřovatelská dokumentace je ukazatelem kvality práce kvalifikované sestry, vždy musí být v souladu s legislativními nařízeními a nejnovějšími poznatky výzkumu. Dokumentace má být stručná, jasná, srozumitelná a věcná. Rozhodně by neměla být objemná, náročná, složitá, obsahovat zbytečnosti a duplicity. Sestry by vedením dokumentace neměly být přetěžovány a neměly by s jejím vedením strávit více času než s pacienty. Cíle práce: Cíl 1 Zmapovat postoj sester k vedení dokumentace na vybraných odděleních nemocnice. Cíl 2 Zmapovat jak vnímají sestry vedení dokumentace z časového hlediska, kolik času reálně stráví prací s dokumentací v rámci pracovní doby. Cíl 3 Analyzovat ošetřovatelskou dokumentaci na vybraných odděleních nemocnice. Výzkumné otázky: Výzkumná otázka 1 Cítí se sestry přetěžovány vedením ošetřovatelské dokumentace? Výzkumná otázka 2 Kolik času musejí sestry věnovat práci s dokumentací během pracovní doby? Výzkumná otázka 3 Je čas věnovaný práci s dokumentací efektivně využit? Výzkumná otázka 4 Uvítaly by sestry změny v současné dokumentaci? Použité metody: Výzkumná část práce byla vedena kvalitativní výzkumnou metodou na vybraných odděleních nemocnice. Zjištěné výsledky výzkumného šetření z rozhovorů, analýzy dokumentace a snímkování pracovní doby budou poskytnuty vedení zkoumané nemocnice. Mohou poskytnout vedení nemocnice lepší orientovanost v jejich dokumentaci a vést ke zlepšení celkového vedení dokumentace a především k usnadnění práce již tak přetěžovaných sester.
Výzkum a analýza podmínek a administrativních bariér připojování obnovitelných zdrojů energie pro výrobu elektřiny k rozvodným sítím v ČR
EkoWATT, Praha ; Beitler, Leonard ; Truxa, Jan ; Macholda, František ; Beranovský, Jiří ; Srdečný, Karel ; Nenička, Tomáš
Předmětem projektu je výzkum a analýza podmínek současné a připravované legislativy, vyhlášek a podmínek jednotlivých rozvodných závodů z hlediska administrativních bariér rozšiřování obnovitelných zdrojů energie pro výrobu elektřiny. Podařilo se identifikovat 14 administrativních bariér týkajících se výroby elektřiny z některého z obnovitelných zdrojů. Teoretickou analýzu doplňuje 5 případových studií.
Výzkum a analýza podmínek a administrativních bariér připojování obnovitelných zdrojů energie pro výrobu elektřiny k rozvodným sítím v ČR
EkoWATT, Praha ; Srdečný, Karel ; Macholda, František ; Beitler, Leonard ; Truxa, Jan ; Beranovský, Jiří ; Nenička, Tomáš
Cílem výzkumu je analyzovat administrativní překážky, které stojí v cestě masovému připojování zejména malých obnovitelných zdrojů energie (OZE) k rozvodné energetické síti, a navrhnout změny vedoucí ke zjednodušení připojení OZE k síti tam, kde je to žádoucí pro rozvoj využívání OZE tak, jak to předpokládá politika EU.
Výzkum a analýza podmínek a administrativních bariér připojování obnovitelných zdrojů energie pro výrobu elektřiny k rozvodným sítím v ČR
EkoWATT, Praha ; Beitler, Leonard ; Truxa, Jan ; Macholda, František ; Beranovský, Jiří ; Srdečný, Karel ; Nenička, Tomáš
Příloha 1: Přehled platných relevantních zákonů a vyhlášek; Příloha 2: Přehled fotovoltaických systémů v ČR připojených k rozvodné síti; Příloha 3: Přehled větrných elektráren v ČR s výkonem nad 60 kW; Příloha 4: Přehled MVE v ČR; Příloha 5: Vyjádření jednotlivých rozvodných závodů k připojování FV systémů k rozvodným sítím; Příloha 6: Zobrazení rozdílných možností místa připojení FVS do rozvodné sítě; Příloha 7: Formuláře k žádosti o udělení licence pro podnikání v energetických odvětvích; Příloha 8: základní pravidla a postupy pro vyřizování připojení nového zdroje (materiál SME, a.s.); Příloha 9: Podniková norma PRE a.s. - Připojování malých zdrojů elektřiny; Příloha 10: Úvodní informace a obecné technické podmínky pro provozování el. zdrojů pracujících paralelně s rozvodnou sítí JME a.s.; Příloha 11: Pravidla provozování distribuční soustavy SČE, a.s.; Příloha 12: Pravidla provozování distribuční soustavy Jihočeské energetiky, a.s.; Příloha 13: Směrnice č. 4/1999 - Technické podmínky pro připojování výroben elektřiny k rozvodnému zařízení STE, a.s.; Příloha 14: Síťový standard 2/2002 - Paralelní provoz zdrojů elektrické energie s DS ZČE; Příloha 15: Situační plánek umístění FVS v areálu VUT Brno; Příloha 16: Metodický pokyn odboru ochrany vod MŽP ke stanovení hodnot minimálních zůstatkových průtoků vr vodních tocích, vydaný ve Věstníku MŽP dne 15. října 1998; Příloha 17: Metodický pokyn ke stanovení minimálních zůstatkových průtoků ve vodních tocích v souvislosti s provozem vodních elektráren a dalších podobných zařízení; Příloha 18: Cenové rozhodnutí ERÚ č. 26/2003 ze dne 26. listopadu 2003, kterým se stanovují ceny elektřiny a souvisejících služeb; Příloha 19: Předpis Letiště L14, který je aplikací Přílohy 14 l Úmluvě o mezinárodním civilním letectví.
Systém řízení kvality ve vybraném podniku
MAŘÍKOVÁ, Iveta
Bakalářská práce se zabývá mezinárodními standardy ISO. Konkrétně jde o popis postupu zavádění normy ČSN EN ISO 9001:2008 ve vybraném podniku. Po zavedení norem ISO v daném podniku došlo ke zkvalitnění a především zpřesnění pracovní komunikace mezi zaměstnanci společnosti. Výsledkem je snížení počtu chyb a tím pádem i reklamací, což má pozitivní ekonomický vliv na podnik. Další výhodou je zajištění zpětné vazby v rámci podnikových činností. To napomáhá dalšímu zvýšení kvality v oblasti řízení výroby. Lze snadněji dohledat případné chyby a na jejich základě stanovit opatření, aby se dokázalo předcházet jak těmto, tak i některým dalším chybám. Negativem při zavádění norem ISO je zvýšená administrativní náročnost, která se po ustálení zavedených norem při běžném provozu snížila, nicméně je stále vyšší, než před zavedením těchto standardů. Celkově lze říci, že zavedení norem ISO bylo pro podnik prospěšné. Zároveň je třeba upozornit, že ne všichni zaměstnanci přijali zvýšení administrativy bez potíží. Prokázané výsledky při výrobě a snížení počtu reklamovaných výrobků hovoří ve prospěch zavedených norem.
Analýza vybraných okruhů činnosti daňové správy ČR
Smíšková, Jana ; Láchová, Lenka (vedoucí práce) ; Dugová, Alena (oponent)
Cílem práce "Analýza vybraných okruhů činnosti daňové správy ČR" je blíže specifikovat oblast placení daní. Rozebrat činnosti daňové správy, komparovat Daňový řád a Zákon o správě daní a poplatků a analyzovat inkaso daní a daňových nedoplatků Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První z nich se zabývá základními pojmy, se kterými daňová správa pracuje. Kapitola druhá je zaměřena na vybrané správce daně (územní finanční orgány). Třetí část textu pojednává o oblasti placení daní a jsou zde rozebrány všechny tři fáze -- evidence daní, vybírání daní a vymáhání daní. Poslední část práce je analytická a je zaměřena na komparaci vzájemného vztahu mezi stanovenými sazbami v jednotlivých letech a počty daňových subjektů s hodnotami celkového inkasa a daňových nedoplatků.
Sanace rodiny z pohledu sociálních pracovníků orgánu sociálně-právní ochrany dětí
FELENDOVÁ, Eliška
V diplomové práci jsem se zaměřila na problém sanace rodiny z pohledu sociálních pracovníků orgánu sociálně-právní ochrany dětí obecních úřadů obcí s rozšířenou působností a na spolupráci s nestátními neziskovými organizacemi při ozdravování rodiny. Cílem mé práce bylo zmapovat spokojenost sociálních pracovníků orgánu sociálně-právní ochrany dětí obecních úřadů obcí s rozšířenou působností v ČR s kvalitou práce s rodinami, které evidují a spolupráci obecních úřadů obcí s rozšířenou působností ČR s nestátními neziskovými organizacemi, které se podílejí na sociální práci s problémovými rodinami.
Syndrom vyhoření u terénních sociálních pracovnic orgánu sociálně-právní ochrany dětí
FELENDOVÁ, Eliška
Problematika syndromu vyhoření je dnes často diskutované téma, které se dotýká všech profesí, zejména však pomáhajících. Sociální pracovnice orgánu sociálně-právní ochrany dětí na obecních úřadech obcí s rozšířenou působností se každý den setkávají s náročnými životními situacemi druhých lidí. Cílem mé práce je zmapovat míru zatížení a míru informovanosti o syndromu vyhoření a jeho prevenci u terénních sociálních pracovnic na orgánu sociálně-právní ochrany dětí v jihočeském kraji. Výsledky výzkumu odhalily, že terénní sociální pracovníci mají znalosti o syndromu vyhoření i o způsobech prevence a přesto se cítí subjektivně ohroženi vyhořením. Terénní sociální práce se jim jeví jako velice stresující a neustále narůstající administrativa je nejčastějším důvodem nedostatečné přímé práce s rodinou.
Registry veřejné správy
Hána, Michal ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Přibyl, Vladimír (oponent)
není k dispozici

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 380 záznamů.   začátekpředchozí371 - 380  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.