Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 110 záznamů.  začátekpředchozí77 - 86dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie středního vinařství
Motyčková, Marie
Motyčková, M., Marketinková strategie středního vinařství. Bakalářská práce, Brno: PEF MENDELU v Brně, 2014 Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií středního vinařství. Pro vytvoření strategie byla použita analýza vnitřního a vnějšího prostředí, strategie konkurenceschopnosti, marketingového mixu, vnitropodnikového prostředí a SWOT analýza. Závěr práce vyhodnotí analýzy a doplní návrhy plynoucí z analýz a doporučí vhodnou marketingovou strategii.
Analýza prostředí a návrh strategie pro Tonak a.s.
Kalíšková, Magda
Bakalářská práce hodnotí vnější a vnitřní prostředí společnosti Tonak a. s. Cílem je, na základě této analýzy, navrhnout strategii, která firmě umožní zvýšení tržního podílu a konkurenceschopnosti na mezinárodním trhu. Část literární přehled popisuje základní pojmy a metody, které již byly k dané problematice napsány jinými autory. V části výsledky jsou jednotlivé metody aplikovány přímo na kloboučnické odvětví a společnost Tonak a. s. Vnější prostředí je hodnoceno STEPE analýzou, a Porterovým modelem konkurenčních sil. Analýza vnitřní prostředí je provedena Principem hodnototvorného řetězce. Významné faktory vnějšího a vnitřního prostředí shrnuje SWOT analýza a na jejím základě je navržena nová strategie. V části diskuze je uvedeno doporučení pro společnost a jsou formulovány přínosy a náklady zvolené strategie.
Dopady krize na stavebnictví a návrhy opatření pro společnost Arsstav
Dania, Tomáš
Dania, T., Dopady krize na stavebnictví a návrhy opatření pro společnost Arsstav. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Bakalářská práce se zaměřuje na dopady krize na stavební odvětví a na zhodnocení vlivu těchto dopadů na finanční stránce vybrané stavební firmy. Pro identifikaci dopadů, hrozeb a slabých míst jsou použity analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, doplněny o finanční analýzu. Na základě provedených analýz a konzultaci s firmou je v rámci krizové managementu vypracován souhrn hrozeb a slabých míst s přímým vlivem na provoz firmy. Souhrn hrozeb a slabých míst slouží k vytvoření návrhových opatření s doporučeními, jak vzniklou situaci řešit. V diskuzi práce jsou probrány také dopady a hrozby, které v souhrnu nejsou uvedeny.
Odkrytí příležitostí a hrozeb pro vybranou firmu
KUTHEILOVÁ, Adéla
Cílem diplomové práce bylo stanovit příležitosti a ohrožení pro vybranou firmu a navrhnout firmě využití zjištěných informací. V praktické části práce byla provedena marketingová situační analýza vybrané firmy, která analyzuje vnější i vnitřní prostředí firmy. Zjištěné poznatky byly shrnuty a vyhodnoceny formou SWOT analýzy. SWOT analýza odkryla silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a ohrožení. Na závěr byl vypracován návrh na využití zjištěných informací.
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí vybraného podniku
OMAR, Josef
Hlavním cílem mé bakalářské práce je zhodnocení současného stavu podniku pomocí analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě takto zjištěných poznatků navržení optimální strategie a možných opatření, která by vedla ke zlepšení pozice na trhu. V teoretické části jsou uvedeny teoretické informace týkající se prováděných analýz vnitřního a vnějšího prostředí. V praktické části jsou tyto analýzy použity v podniku UNICODE M&D s.r.o.
Získávání a výběr zaměstnanců
Řezáčová, Lucie
Diplomová práce se zabývá získáváním a výběrem zaměstnanců v oblasti zaměřené na elektromontážní a elektroinstalační práce. Cílem diplomové práce je stanovit doporučení z hlediska vhodnosti používaných metod v procesech získávání a výběru zaměstnanců. Vlastní práce se zabývá srovnáním těchto činností ve dvou různých společnostech na základě informací poskytnutých těmito společnostmi. Pro rozbor prostředí je využita SWOT a STEP analýza. Na základě zjištěných poznatků je navrženo společnostem zefektivnění používaných metod a vhodná motivace zaměstnanců.
Podnikatelský záměr založení společnosti zabývající se návrhy, výrobou a realizací akvárií, zahrad a zahradních jezírek
Macková, Gabriela
Macková G. Podnikatelský záměr založení společnosti zabývající se návrhy, výrobou a realizací akvárií, zahrad a zahradních jezírek. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Bakalářská práce se věnuje podnikatelskému záměru pro založení podnikatelského subjektu Rybička, který se zabývá návrhy, výrobou a realizací akvárií, zahrad a zahradních jezírek ve Zlíně a okolí. Teoretická část definuje základní pojmy spojené s podnikáním, podnikatelský plán a jeho strukturu. V praktické části jsou uvedeny analýzy, jako PESTE analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza, pomocí kterých je definováno vnitřní a vnější okolí podniku. Dále jsou popsány jednotlivé části podnikatelského záměru pro podnik Rybička.
Návrh strategií pro malé obchodní společnosti působící v odvětví gastronomických zařízení
Potůčková, Martina
Tato diplomová práce se zabývá vypracováním doporučení pro volbu vhodné podnikové strategie pro malé firmy působící v odvětví zařízení pro gastronomii, které by vedly k upevnění jejich postavení v tomto odvětví na trhu. Teoretická část zpracovává východiska, z nichž se vychází v praktické části práce. Výsledek práce vychází z analýzy vnějšího a vnitřního prostředí tří zkoumaných podniků. K analýze vnějšího prostředí byla využita analýza PESTE a analýza konkurenčních sil. Analýza vnitřního prostředí vychází z analýzy vize, cílů a poslání podniků, analýzy hodnototvorného řetězce a analýzy portfolia zkoumaných firem. Faktory vnějšího a vnitřního prostředí jsou zpracovány za využití matice EFE a IFE. Na základě výsledků analýzy vnějšího a vnitřního prostředí je sestavena vnitřně-vnější matice a SWOT matice. Ze SWOT matice jsou vyvozena doporučení pro volbu vhodné podnikové strategie.
Návrh strategie pro Familypark Valachy
Nohavicová, Lenka
Bakalářská práce se zabývá návrhem vhodných strategií pro dětské zábavní cen-trum Familypark Valachy. Vnější prostředí bylo analyzováno s využitím PESTE analýzy a Porterova modelu pěti hybných sil. Vnitřní prostředí bylo posouzeno prostřednictvím Šťastného atomu "7 S" firmy McKinsey. Na základě provedených analýz byly identifikovány příležitosti a hrozby a zároveň silné a slabé stránky podniku. Pro návrh jednotlivých strategií byla využita Ansoffova matice Produkt-trh. Výsledkem práce je výběr nejvhodnější strategie, která byla rovněž po-souzena z ekonomického hlediska.
Návrh financování zvolené strategie pro rozvoj prodejny soukromého podnikatele
Kozumplíková, Veronika
Bakalářská práce je zaměřena na způsob financování vhodné strategie pro rozvoj prodejny jízdních kol a sportovních potřeb. Pro určení vhodné strategie jsou využity analýzy vnějšího prostředí, vnitřního prostředí, situační analýza a SWOT analýza, které jsou popsány v literárním přehledu. Strategie je vybrána na základě preferencí majitele cykloprodejny. Je navržen nejvhodnější způsob financování zvolené strategie dle možností a požadavků majitele cykloprodejny a dle nabízených úvěrů na trhu. Rentabilita této investice je vyhodnocena prostřednictvím vnitřního výnosového procenta, rentability investice a také je zjištěna doba návratnosti této investice. V závěru práce jsou navrženy další možnosti rozvoje prodejny jízdních kol a sportovních potřeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 110 záznamů.   začátekpředchozí77 - 86dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.