Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 95 záznamů.  začátekpředchozí76 - 85další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza makroprostředí firmy VLAMA s.r.o.
VORLÍČKOVÁ, Jana
Cílem bakalářské práce na téma "Analýza makroprostředí firmy VLAMA s.r.o." je identifikovat prostřednictvím STEP analýzy faktory makroprostředí, které mají na firmu přímý vliv. Dále je pomocí SWOT analýzy zhodnocena současná situace firmy. Na základě výsledků provedených analýz a získaných informací jsou navrženy změny vedoucí ke zlepšení současného stavu.
Analýza konkurenceschopnosti vybrané organizace
HOROVÁ, Tereza
Cílem diplomové práce bylo zhodnocení současné situace podniku prostřednictvím analýz vnitřního a vnějšího prostředí a na základě zjištěných poznatků navržení optimální strategie pro daný podnik k udržení či zlepšení jejího dosavadního postavení na trhu. Pro zhodnocení finanční oblasti podniku jsem vycházela z účetních výkazů firmy, u oblasti lidských zdrojů z materiálů, které mi byly podnikem zapůjčeny. Mimo jiné, jsem při své práci využila i dotazníkové šetření, které se týkalo zaměstnanců podniku, a které mi poskytlo odpovědi na otázky ohledně oblasti lidských zdrojů.
Zjištění příležitostí na trhu pro vybranou firmu
KRINESOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce bylo zjistit příležitosti na trhu pro vybranou firmu. Abych stanoveného cíle dosáhla, provedla jsem vlastní hodnocení úrovně makroprostředí pomocí STEP analýzy a úrovně mikroprostředí pomocí Porterova modelu, hodnocení firmy pomocí finanční analýzy a marketingového mixu. Všechny zjištěné poznatky jsem shrnula a vyhodnotila formou SWOT analýzy, pomocí které jsem identifikovala slabé a silné stránky podniku, jeho příležitosti a hrozby.
Ananlýza konkurenceschopnosti vybraného podniku.
BENADOVÁ, Veronika
Pomocí metod a postupů strategického řízení byla zhodnocena tržní pozice a konkurenceschopnost podniku OSIVA BORŠOV, spol. s r.o. Analyzováno bylo vnitřní i vnější prostředí tohoto podniku. Použity byly následující analýzy: SWOT analýza, STEP analýza, Porterův model a analýza konkurentů. Dále bylo také užito dotazníkové šetření. Díky výsledkům plynoucím z těchto analýz, můžeme hodnotit tržní pozici podniku jako velmi uspokojivou, i přesto, že musí čelit velmi silné konkurenci. Proto je třeba, aby společnost i nadále monitorovala i sebemenší změny v konkurenčním ringu a pečlivě sledovala a analyzovala reakce svých konkurentů. Dále bylo navrhnuto několik opatření pro zvýšení konkurenceschopnosti a prosperity tohoto podniku a na základě SWOT analýzy byla jako nejvhodnější vybrána strategie vývoje výrobku, spočívající v modifikaci stávajících výrobků a služeb.
Analýza překážek exportu služeb v ČR
JIRKAL, Stanislav
Diplomová práce je zaměřena na překážky exportu služeb v ČR. Pro analýzu překážek exportu služeb v ČR bylo vybráno odvětví mezinárodní dopravy. Hlavním cílem diplomové práce je analýza vybraného podniku zabývajícího se exportem služeb a vymezení konkrétních opatření a doporučení pro eliminaci překážek, se kterými se podnik setkává. Dílčím cílem diplomové práce je analýza překážek při exportu služeb českých podnikatelských subjektů zabývajících se mezinárodní dopravou. Nejprve bylo provedeno dotazníkové šetření. Poté následovala analýza vybrané firmy zabývající se mezinárodní silniční dopravou. V rámci této analýzy byla provedena finanční analýza, analýza konkurence - Porterův model, STEP analýza, SWOT analýza a strukturovaný řízený rozhovor s představitelem hodnocené firmy. Konečným výstupem práce byl návrh konkrétních doporučení vedoucích k odstranění nebo snížení vlivu některých překážek, se kterými se hodnocený podnik setkává při exportu svých služeb.
Perspektivy vývoje mezinárodního obchodu s vínem
SOBOTKOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce je posoudit, jaké jsou perspektivy vývoje mezinárodního obchodu s vínem pro české vinaře, specifikovat obchod s vybraným produktem a zpracovat doporučení pro rozvoj sledovaného oboru. Dílčím cílem této práce je podat návrhy na vylepšení pozice českých vinařů na zahraničním trhu. Určit, jaké možnosti pro jejich podporu nabízí stát a jak jsou tyto služby jimi využívány. Vytvořit nové návrhy, jak by čeští vinaři mohli být konkurenceschopnější v mezinárodním měřítku.Pro analýzu situace českých vinařů je použito kvantitativního výzkumu. Bylo dotázáno 321 vinařství. Poté byla provedena analýza situace vinařství v České republice a ve světě. Nakonec jsem provedla situační analýzu konkrétního vinařství. Její součástí je STEP analýza, sestaven je Porterův model pěti sil,diagnóza finančního hospodaření podniku je zjištěna provedením finanční analýzy. Dále pokračuje charakteristika portfolia firmy. Celá situace je vyhodnocena pomocí SWOT analýzy.
Možnosti podpory exportu služeb v České republice
HLADEČKOVÁ, Veronika
Diplomová práce je zaměřena na oblast podpory exportu služeb v ČR - konkrétně na odvětví mezinárodní dopravy. Jejím hlavním cílem je analýza vybraného podniku exportujícího služby a návrh konkrétních opatření a doporučení pro tento podnik z oblasti podpory exportu služeb v České republice. Dílčím cílem diplomové práce je analýza a zhodnocení využívání jednotlivých nástrojů podpory exportu služeb v České republice na českých podnikatelských subjektech provozujících mezinárodní dopravu. Pro naplnění dílčího cíle bylo provedeno dotazníkové šetření. V rámci analýzy vybraného podniku provozujícího mezinárodní silniční dopravu byla provedena finanční analýza, analýza konkurence - Porterův model, STEP analýza, SWOT analýza a nakonec strukturovaný řízený rozhovor se zástupcem sledované firmy. Na základě analýzy vybraného podniku bylo navrženo konkrétní doporučení pro tento podnik z oblasti podpory exportu služeb v České republice.
Strategie podniku
BLÁHOVÁ, Iveta
Strategie podniku je jedním z nejdůležitějších dokumentů každého podniku, který stanovuje konkrétní cíle podnikání a cesty, jak těchto cílů dosahovat. Cílem bakalářské práce je posouzení hospodaření vybraného podniku jako podklad pro vypracování nebo i změnu podnikové strategie. Následná doporučení by měla vést ke zlepšení případných problémů společnosti. Hodnocení společnosti probíhalo na základě výpočtů ukazatelů finanční analýzy, analýzy vnějšího prostředí, STEP analýzy, SWOT analýzy a modelu řízení.
Možnosti otevření nové pobočky vodácké půjčovny
PESZATOVÁ, Zuzana
Cílem této diplomové práce bylo nalezení a zhodnocení možnosti otevření nové pobočky vodácké půjčovny v Českém Krumlově. Pro tento úkol jsem si vybrala firmu Ká-servis, která mi poskytla potřebné informace. Prvním krokem bylo potřebné nastudování odborné literatury, která mi pomohla pochopit některé problémy důležité ke správnému zpracování této diplomové práce. Ve vlastní části jsem poté charakterizovala odvětví, ve kterém se daná firma nachází, historii firmy až po současnost včetně nabídky zboží i služeb. Analýzou marketingového prostředí jsem se snažila zmapovat situaci této firmy na trhu a také stanovit vlivy, které ji mohou v blízké budoucnosti výrazně ovlivnit. Dále jsem provedla analýza potřeb a přání zákazníků formou řízeného rozhovoru s určitým počtem respondentů, která by firmě mohla pomoct k tomu, na co se zaměřit při otevření nové pobočky. Dalším krokem byla analýza vhodných míst k otevření pobočky, jejímž cílem bylo najít nejvýhodnější možnost. Na základě vyhodnocených údajů jsem dospěla k závěru, že nejlepším místem kde otevřít novou pobočky firmy Ká-servis v Českém Krumlově je na okraji historického centra.
Analýza marketingového prostředí vybrané firmy
KRINESOVÁ, Michaela
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingového prostředí se záměrem identifikace a určení trendů pro budoucí vývoj firmy. Vybrala jsem si firmu TVAR, výrobní družstvo Klatovy. Tato společnost vyrábí převážně nábytek pro mateřské školy. Vlastní hodnocení úrovně marketingového prostředí jsem provedla pomocí Porterova modelu, ekonomické analýzy a STEP analýzy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 95 záznamů.   začátekpředchozí76 - 85další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.