Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 80 záznamů.  začátekpředchozí71 - 80  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cost index dopravních letadel
Ján, Tomáš ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Vinař, Marek (oponent)
Práce se zaměřuje na jednu z metod optimalizace nákladů letecké společnosti zvanou cost index. Tato metoda optimalizuje časově závislé náklady během letu a náklady na palivo. Hodnota cost indexu ovlivňuje rychlost letu a tím i spotřebu paliva, čím vyšší cost index, tím vyšší rychlost letu. Pro stanovení hodnoty cost indexu je nezbytné správné rozdělení nákladů na fixní, variabilní a časově závislé. Cílem práce je ukázat význam použití cost indexu a výhody plynoucí z jeho správné aplikace u letecké společnosti. V praktické části je zaznamenávána spotřeba letounu Boeing 737 na vybraných linkách a vyhodnocení spotřeby paliva. Cílem je zjistit, zda vypočtené hodnoty spotřeby paliva pro daný cost index je v praktickém provozu možné dosáhnout.
Zhodnocení dopadů alternativních paliv v dopravě na kvalitu ovzduší a změny klimatu v závislosti na scénářích vývoje dopravy v České republice
Centrum dopravního výzkumu, v.v.i., Brno ; Provalilová, I. ; Matysík, M. ; Jedlička, J. ; Cholava, R. ; Dufek, J. ; Dostál, I. ; Adamec, V. ; Smékal, Petr
Cílem projektu je vytvořit prognózu spotřeby energie v sektoru dopravy v ČR do roku 2030. V závislosti na prognóze spotřeby energie budou vytvořeny scénáře rozvoje alternativních paliv v ČR, které budou odvozeny od legislativních a koncepčních materiálů ČR, technologických možností a potenciálu výroby. Na základě vypracovaných scénářů rozvoje jednotlivých motorových paliv budou vytvořeny prognózy emisí nejvýznamnějšího skleníkového plynu CO2 z dopravy, které jsou přímo úměrné spotřebě paliva. Pro vývoj emisí legislativně sledovaných škodlivin z dopravy bude vytvořen dopravní model ČR v softwaru EMME/3. Na základě prognózy vývoje vozového parku České republiky do roku 2030 budou dopravním modelem stanoveny emise legislativně sledovaných škodlivin z dopravy.
Posouzení vlivu magnetické rezonance na spotřebu paliva při provozu spalovacího motoru.
SOUČEK, Karel
Úvodní část této práce je věnována problematice přeměny energie paliva na energii mechanickou u spalovacích motorů. Dále je provedena analýza technických řešení pro snížení spotřeby paliva. V práci je řešena problematika spotřeby paliva při provozu spalovacího motoru a její optimalizace. Je zkoumán a posouzen vliv systémů pracujících na principu magnetické rezonance na spotřebu paliva při provozu spalovacího motoru.
Měření a porovnání dopravních charakteristik traktorů ve srovnatelných provozních podmínkách.
VANĚK, Zbyněk
Bakalářská práce je zaměřena na měření a porovnávání dopravních charakteristik traktorů ve srovnatelných provozních podmínkách. Hlavním pilířem práce je zjištění energetických a výkonnostních parametrů traktorových souprav různých typů traktorů a nákladního automobilu v dopravě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 80 záznamů.   začátekpředchozí71 - 80  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.