Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 82 záznamů.  začátekpředchozí63 - 72další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Předpoklady rozvoje CR v oblasti Klatovska
KUBEŠOVÁ, Zuzana
Bakalářská práce se zabývá tématem "Předpoklady cestovního ruchu v oblasti Klatovska" a jejím hlavním cílem je prostřednictvím analýzy cestovního ruchu v oblasti Klatovska vytipovat skrytý potenciál této oblasti. Dílčím cílem práce je realizovat terénní šetření zaměřené na stav cestovního ruchu ve zkoumané oblasti. Navrhnout produkt cestovního ruchu pro vybraný segment návštěvníků. Vyhodnocení terénního šetření, spolu s výsledky situační analýzy oblasti, umožnilo odhalit určité překážky a na jejich základě navrhnout patřičná opatření. Jedním z klíčových opatření je rozšíření nabídky o aktivity spojené s volným časem. V problematice nabídky volnočasových aktivit poukázalo dotazníkové šetření na aktivity související s aktivním trávením volného času a následná analýza odkryla nedostatek produktů cestovního ruchu zaměřených právě na aktivní dovolenou. Přitom jsou tyto aktivity pro návštěvníky nejsilnějším motivem cesty do oblasti. Na základě těchto výsledků byl v práci navržen produkt cestovního ruchu zamřený na aktivní dovolenou.
Ekonomika a fungování vybraného maloobchodního řetězce
KALUSOVÁ, Monika
Předmětem bakalářské práce Ekonomika a fungování vybraného maloobchodního řetězce je zkoumání a analyzování prostředí, ve kterém maloobchodní řetězec působí, a zhodnocení finanční situace podniku. Zároveň se vybraný maloobchodní řetězec porovná s vybranou odvětvovou konkurencí. První část práce zahrnuje teoretický základ dané problematiky, především vymezení základních pojmů z obchodu a maloobchodu. V druhé části jsou pak získané teoretické poznatky aplikovány v rámci situační analýzy na společnost Tesco plc.
CzechTrade jako nejlepší investice pro exportéry.
ZLOCH, Jaroslav
Cílem diplomové práce bylo prokázat, že využití služeb agentury CzechTrade je pro podnikatele, kteří chtějí exportovat, vhodnou formou investice a že se zvolená firma díky možnostem poskytovaným v rámci státní podpory exportu nepotýká s problémy, spojenými se současnou hospodářskou krizí. Získané znalosti v teoretické části práce byly následně základem pro praktickou část, ve které byly jednotlivé služby aplikované na konkrétní firmu. Tato firma působí na tzv. niche market, které se vyznačuje určitými specifiky. Dílčím cílem bylo zhodnocení, zda využití služeb spojených s podporou podporu exportu ze strany CzechTrade jsou pro firmu přínosná, a na základě situační analýzy rozhodnout, zda se tímto způsobem vyplatí firmě investovat do jejích služeb. Dále také určit, které služby je výhodné využít a zjistit, zda má firma vůbec předpoklady pro další rozšíření své působnosti na zahraniční trhy. Závěry z dotazníkového šetření pomohly zjistit, jak v této oblasti postupují obdobné firmy a zda vůbec tyto firmy mají zájem o takovouto podporu exportu.
Podpora exportu v České republice
ONDŘEJOVÁ, Iveta
Cílem diplomové práce byla analýza aktuální podpory exportu v České republice. Byly uvedeny jednotlivé nástroje podpory exportu a organizace, které jsou v České republice součástí proexportní strategie. Získaný přehled byl následně základem pro praktickou část diplomové práce, ve které byly jednotlivé nástroje aplikovány do prostředí konkrétního podniku. Sledovaný podnik patří do kategorie malých a středních podniků. Dílčím cílem diplomové práce bylo tedy zhodnocení, zda podpora exportu v rámci České republiky je vhodná i pro malé a střední podniky a na základě situační analýzy podat doporučení pro sledovaný podnik, které nástroje podpory exportu by mohl při svých exportních aktivitách využít. V dotazníkovém šetření byly osloveny společnosti, které podnikají ve stejném oboru jako sledovaná firma, zda při svých exportních aktivitách využívají některou z forem podpory exportu
Marketingový plán Školícího centra Oáza
KLASOVÁ, Kristýna
V mé diplomové práci se věnuji zpracování marketingového plánu Školícího centra Oáza. Jedná se o konkrétní reálnou firmu Oáza Říčany spol. s r.o., která ve svém stávajícím areálu vybudovala a v roce 2009 otevřela nové Školící centrum Oáza. Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření marketingového plánu Školicího centra Oáza. Cílem je sjednotit dosavadní aktivity a záměry společnosti Oáza Říčany a vytvořit kompletní marketingový plán pro nově vybudované školící centrum, který pomůže zlepšit hospodaření firmy a který se zaměří na nalezení dalších cest, jak zvýšit obsazenost školících prostor. Dílčím cílem je zhodnocení současné situace společnosti Oáza Říčany a Školícího centra Oáza a využití těchto informací ke zpracování kompletního marketingového plánu Školícího centra Oáza.
Využití marketingového řízení ve vybrané firmě
CIBUZAROVÁ, Romana
Hlavním cílem práce bylo charakterizovat poslání podniku, odkrýt příležitosti na trhu pro vybranou firmu a na základě zjištěných informací navrhnout jednotlivé kroky marketingového řízení. Pro svoji práci jsem si vybrala firmu Eurotransport Josef Cibuzar, která se zabývá mezinárodní nákladní dopravou provozovanou vozidly nad 3,5 tuny celkové hmotnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám marketingovým řízením obecně. V praktické části se věnuji charakteristice marketingového řízení ve vybrané firmě, dále je provedena situační analýza, kde je například analyzováno makroprostředí pomocí PEST analýzy. Následně jsou odkryty příležitosti a ohrožení podniku pomocí OT analýzy. Závěr obsahuje navržené kroky marketingového řízení.
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti - českokrumlovská část mikroregionu Pomalší
JANEČEK, Roman
Hlavním cílem bakalářské práce bylo popsat vybraný mikroregion se zaměřením na danou oblast komerčních služeb, provést situační analýzu a vymezit předpoklady rozvoje komerčních služeb v dané oblasti. Charakteristika mikroregionu byla provedena ze sekundárních zdrojů. Primární data byla získána z dotazníkového šetření prováděného mezi podnikatelskými subjekty, které v lokalitě působí, dále z řízených rozhovorů se starosty obcí a vlastním pozorováním v dané oblasti. Ze získaných údajů následovala situační analýza. Konečným výstupem mé bakalářské práce bylo navrhnout předpoklady rozvoje komerčních služeb v této části mikroregionu Pomalší.
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti - Dobrovolné sdružení měst a obcí Pomalší
JIRKAL, Stanislav
Má bakalářská práce je zaměřena na předpoklady rozvoje komerčních služeb v českobudějovické části mikroregionu Pomalší. Za pomoci sekundárních dat byl sestaven literární přehled a popsán mikroregion. Pro získání potřebných primárních dat byl proveden marketingový výzkum formou dotazování u subjektů poskytujících komerční služby a formou řízených rozhovorů se starosty obcí mikroregionu. Poté byla provedena situační a SWOT analýza. Na základě dat zjištěných marketingovým výzkumem, situační a SWOT analýzou byly vymezeny předpoklady rozvoje komerčních služeb v českobudějovické části mikroregionu Pomalší.
Marketingové metody v praxi
ŘEŘÁBEK, Tomáš
Tato bakalářská práce je zaměřena na vybrané marketingové metody používané v tomto oboru. V práci jsou použity tyto metody - SWOT analýza, Porterův model a ABC analýza. V literárním přehledu je uvedena problematika týkající se marketingového plánování, situační analýzy a především vybraných metod situační analýzy. V následující části jsou tyto metody aplikovány na vybraný podnik. Poté zhodnoceny z pohledu přínosu pro firmu a také je určeno jejich možné pořadí v konkrétních situacích, ve kterých by se podnik mohl nacházet.
Přístupy k tvorbě strategií regionálního rozvoje na příkladě mikroregionu "Zálesí" a města Humpolec (komparativní analýza)
FARANOVÁ, Radka
Bakalářská práce s názvem "Přístupy k tvorbě strategií regionálního rozvoje na příkladě mikroregionu "Zálesí" a města Humpolec (komparativní analýza)", se skládá ze dvou částí. První část - Strategické plány v územním plánování - popisuje strategické plány a strategické plánování, tzn. jak jsou strategické plány pořizovány, jakou mají strukturu a jejich následnou realizaci, monitoring a aktualizaci. Druhá část - Komparace strategických dokumentů v regionu Humpolecka - je již zaměřená na tři vybrané strategie rozvoje zpracované v rámci města Humpolce a obcí v jeho spádové oblasti. Jedná se o Strategický plán rozvoje města Humpolec, Strategii rozvoje mikroregionu Zálesí a Strategický plán LEADER - Humpolecko. Jejím úkolem je komparativně analyzovat některé části všech vybraných strategických plánů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 82 záznamů.   začátekpředchozí63 - 72další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.