Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 575 záznamů.  začátekpředchozí574 - 575  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Factors influencing Consumer Behaviour on the Czech Market
Hasan, Maher Mohamad ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Důležitých problémů pro marketing společnosti v Česká republika jsou jak expozice, faktory, které vedou spotřebitele k rozhodnutí o koupi některých výrobků, a které faktory ovlivňují kupní, Takto lze České marketingové společnosti hluboce pochopit jejich chování spotřebitelů a vydávat vhodných strategií a tak mohou rozvíjet jejich společnosti a celé odvětví více. Cílem studie je: Chcete-li využít faktory, které ovlivňují nákupní rozhodování při nákupu určitého výrobku (voda) u mladých spotřebitelů na českém trhu. Příspěvek na studium Tato práce přispívá k současné akademického výzkumu prostřednictvím; 1. Je schopen identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů na českém trhu určitého výrobku. 2. To může přispět k další akademický výzkum jako odkaz. 3. Výzkumy mohou využít poznatky získat hluboké porozumění pro rozhodování spotřebitele při nákupu určité kategorie výrobků, Česká republika.
Životní styl - předmět výzkumů a kritérium segmentace
Kuncová, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Udatný, Jiří (oponent)
Diplomová práce pojednává o životním stylu s důrazem na jeho využití v marketingu. V první části jsou popsány agenturní výzkumy životního stylu aktuálně prováděné v České republice. Druhá část obsahuje pojednání o principech a metodách segmentace trhu a příklad segmentace trhu finančních služeb na základě charakteristik životního stylu. V závěru jsou doporučení pro marketingovou orientaci vůči jednotlivým segmentům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 575 záznamů.   začátekpředchozí574 - 575  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.