Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,240 záznamů.  začátekpředchozí571 - 580dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobilní hra na motivy Tower Defense
Václavík, Filip ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh a implementace mobilní hry v herním enginu Unity. Práce pojednává o vývoji her na mobilní zařízení a tvorbu mobilní hry v enginu Unity. Základ této mobilní hry je tvořen v herním enginu Unity stejně tak i animace postav, jejichž grafika byla vytvořena pomocí softwaru Gimp. Hra obsahuje plnohodnotnou kampaň pro jednoho hráče s několika variantami úrovní, obsahující různé mechaniky věží a nepřátel. Hra také nabízí zjednodušený editor pro tvorbu vlastních map pro případné sdílení s ostaními hráči. Hra je zasazena do fiktivního středověkého světa a je obohacena o mechaniky, které nejsou typické pro Tower Defense hry, jako např. hraní za opačnou stranu.
Mobilní aplikace pro správu transakcí s kryptoměnami
Bobčík, Pavel ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření mobilní aplikace, jež má sloužit uživateli jako pomocný nástroj při obchodování s kryptoměnami. Aplikace tedy cílí na uživatele, kteří se zapojují do zmíněných obchodů. Uživatel má možnost evidovat své transakce typu nákup, prodej nebo směna. Aplikace pracuje se základními informacemi jako je množství, cena a název kryptoměny a datum pořízení. Na základě těchto informací provede patřičné výpočty pro správné uspořádání dle FIFO fronty. Transakce mohou být nadále upravovány. Získané informace jsou následně zpracovány. Uživatel má možnost vygenerovat PDF soubor, který slouží jako přehled jeho obchodování za zvolené daňové období. Rovněž si může zobrazit přehled vlastněných, respektive evidovaných, kryptoměn. Vzhled aplikace byl konzultován a upravován s potenciálními uživateli s cílem dosažení maximálního uživatelského prožitku a jednoduché orientace. Některé postřehy slouží jako možnosti dalšího vývoje aplikace.
Mobilní aplikace pro vyhledávání zajímavých akcí a destinací v Brně
Misař, Ondřej ; Hrubý, Martin (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření mobilní aplikace, která umožňuje využít chatbota pro vyhledávání zajímavých míst a akcí v Brně. Aplikace je vyvinuta na operační systém Android pomocí jazyka Kotlin. Nabízí uživateli možnost komunikace s chatbotem pomocí napovídajících tlačítek. Ten je implementován pomocí frameworku Rasa. Aplikace nabízí možnost procházení všech akcí nebo míst a zobrazení jejich detailních informací. Uživatel má dále možnost si zobrazit všechny položky na mapě. Data jsou uložena na serveru v databázi, kde je spravuje backend. Ten se stará o ukládání, zpracovávání a filtraci dat. Na serveru je umístěn společně s chatbotem.
Vývoj software pro zpracování výsledků vizuálního pozorování meteorů
Barča, Adam ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Drga, Jozef (vedoucí práce)
Cieľom práce bolo navrhnúť a vytvoriť aplikáciu pre spracovanie výsledkov vizuálneho pozorovania meteorov. Toho bolo dosiahnuté, výsledkom je aplikácia určená pre platformu Android, ktorá je zverejnená na službe Google Play. Aplikácia IMO je implementovaná za pomoci rámcov Spring Boot a Ionic. Ako úložisko pre dáta je použitá databáza PostgreSQL. 
Prohlížení mapy v mobilní aplikaci pohybem zařízení
Pohrebniak, Yehor ; Milet, Tomáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na vytvoření mobilní aplikace, která představuje mapu a na základě pohybu mobilního zařízení v prostoru provádí změnu polohy mapy. Teoretická část je zaměřena na seznámení s dostupnými technologiemi a návrh systému pomocí metod zpracování dat z inerciálních měřících jednotek mobilního zařízení a videa z kamery chytrého telefonu. Praktická část je zaměřena na implementaci mobilní aplikace, která získá data ze senzorů pohybu a provede posun mapy. 
Asset Administration Shell pro operátora
Houdek, Vojtěch ; Kaczmarczyk, Václav (oponent) ; Baštán, Ondřej (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem AAS (asset Administration shell), tedy prvkem průmyslu 4.0. První polovina práce je tvořena teoretickým rozborem pojmu AAS a jeho aktivní a pasivní částí. Druhá polovina je věnována praktickému navrhu a implementace AAS pro operátora. Je zde řešena implementace komunikační architektury a volba vhodného Hardwaru pro AAS. Výsledná realizace se zabývá programováním aktivní a pasivní částí AAS v C/C++ a mobilní aplikací v Android Studiu za pomocí programovacího jazyka Kotlin.
Aplikace pro dobrovolné hasiče
Vopálka, Matěj ; Ilgner, Petr (oponent) ; Gerlich, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem webové aplikace pro dobrovolné hasiče. Aplikace umožňuje členovi jednotky reagovat na vyhlášení výjezdu a zobrazuje stavy jednotlivých členů na monitoru v hasičské zbrojnici. Zajišťuje ověřování uživatelů a umožňuje zobrazení informací o výjezdu včetně účastnících se hasičů. Aplikace přijme informaci o výjezdu pomocí webového aplikačního rozhraní od Raspberry Pi, které čte a formátuje SMS zprávy.
Systém meteorologických stanic
Čada, Jan ; Balík, Miroslav (oponent) ; Lattenberg, Ivo (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a realizací systému online meteorologických stanic, skládajícího se z jednotlivých meteostanic a serverové části, se kterou tyto stanice komunikují prostřednictvím internetu. Úvodní část práce rozebírá principy měření základních meteorologických veličin a zabývá se výběrem vhodných senzorů pro měření teploty, atmosférického tlaku, vlhkosti vzduchu, rychlosti větru a srážkového úhrnu. V praktické části je navržena a zrealizována jedna z meteostanic založená na mikropočítači Raspberry Pi Zero. Jako doplněk k měřeným datům je součástí stanice kamera snímající aktuální pohled z místa instalace. Pro realizaci většiny mechanických částí je využito 3D tisku, jehož výhodou je rychlost, přesnost a jednoduchá reprodukovatelnost. Pro měření teploty, tlaku a vlhkosti vzduchu je použit kombinovaný senzor BME280 od firmy Bosch, který je umístěn ve zmenšené meteorologické budce. Rychlost větru je měřena miskovým anemometrem, jehož rotace je snímána integrovanou hallovou sondou. Výstupní pulzy jsou následně počítány pomocí obvodu PCF8583, který disponuje I2C rozhraním pro vyčítání hodnot mikropočítačem Raspberry Pi. Zvláštní pozornost je věnována konstrukci vlastního kalibrovatelného člunkového srážkoměru s rozlišením 0,5 mm, jehož mechanický pohyb je taktéž snímán hallovou sondou stejně jako v případě anemometru. Vyčítání dat ze senzorů a jejich odesílání serveru je řešeno pomocí skriptu napsaného v jazyce Python. Pro uchovávání a prezentaci dat uživatelům je realizováno vlastní serverové řešení založené na LAMP webserveru napsané v jazycích PHP, HTML, JavaScript a CSS. Kromě webového rozhraní, zobrazujícího data v grafech, mohou být naměřená data prezentována uživateli i prostřednictvím aplikace pro mobilní zařízení s OS Android, která byla vytvořena v jazyce C# s pomocí frameworku Xamarin ve vývojovém prostředí Microsoft Visual Studio. Tato aplikace implementuje mimo jiné widget pro rychlý přístup k naměřeným hodnotám přímo z domovské obrazovky. V závěrečné části práce jsou zmíněny zajímavé poznatky získané pozorováním měřených hodnot.
Mobilní aplikace pro inteligentní systém chovu včel
Pecár, Martin ; Myška, Vojtěch (oponent) ; Kiac, Martin (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a vytvořit aplikaci, která umožňuje včelařům správu včelstva pomocí mobilního telefonu. Důvodem je centralizace a zpřehlednění všech nasbíraných dat z kontrol včelstva, přičemž tato data bude později možné použít při tvorbě statistik. Dále tato aplikace obsahuje možnosti, jak včelaře upozornit na potřebu zásahu do včelstva pomocí jím vytvořených upozornění a statistiky o vybraných sledovaných vlastnostech včelstva. Výstupem bude popsaná mobilní aplikace.
Bezpečnost mobilních aplikací pro systém Android
Michálek, Jakub ; Škorpil, Vladislav (oponent) ; Oujezský, Václav (vedoucí práce)
Obsahem této práce je seznámení s mobilním operačním systémem Android a jeho bezpečnostními riziky pro běžného uživatele. Pro demonstraci těchto rizik byla vytvořena aplikace, která je na praktických příkladech představuje uživateli. V první části práce je seznámení s operačním systémem Android, jeho architektura, verze a základní komponenty. Druhá část práce popisuje rizika spojená s tímto operačním systémem. Další část práce popisuje oprávnění udělována aplikacím a nebezpečí, která mohou vzniknout jejich odsouhlasením. Poslední část práce se zabývá návrhem a implementací aplikace z programového hlediska.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,240 záznamů.   začátekpředchozí571 - 580dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.