|
Problematika nemocných s hyperlipidémií a vliv nemoci na jejich životní styl
DOUSKOVÁ, Renata
Hyperlipidémie znamená vysoký obsah tuků v krvi. Proto byla práce zaměřena na problematiku nemocných s hyperlipidémií a vliv nemoci na jejich životní styl. Práce je složena z části teoretické a praktického výzkumu. Výzkum probíhal v odborných ambulancích Železniční nemocnice Praha. Na základě teoretické části byly stanovené hypotézy, které se nepotvrdily. Výsledky zjištěné na podkladě dotazníkového šetření budou poskytnuty odborným ambulancím, kde probíhal výzkum. Cíl byl splněn, protože hyperlipidémie ovlivňuje životní styl nemocných.
|
| |
| |
|
Factors influencing Consumer Behaviour on the Czech Market
Hasan, Maher Mohamad ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Důležitých problémů pro marketing společnosti v Česká republika jsou jak expozice, faktory, které vedou spotřebitele k rozhodnutí o koupi některých výrobků, a které faktory ovlivňují kupní, Takto lze České marketingové společnosti hluboce pochopit jejich chování spotřebitelů a vydávat vhodných strategií a tak mohou rozvíjet jejich společnosti a celé odvětví více. Cílem studie je: Chcete-li využít faktory, které ovlivňují nákupní rozhodování při nákupu určitého výrobku (voda) u mladých spotřebitelů na českém trhu. Příspěvek na studium Tato práce přispívá k současné akademického výzkumu prostřednictvím; 1. Je schopen identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů na českém trhu určitého výrobku. 2. To může přispět k další akademický výzkum jako odkaz. 3. Výzkumy mohou využít poznatky získat hluboké porozumění pro rozhodování spotřebitele při nákupu určité kategorie výrobků, Česká republika.
|
|
Životní styl - předmět výzkumů a kritérium segmentace
Kuncová, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Udatný, Jiří (oponent)
Diplomová práce pojednává o životním stylu s důrazem na jeho využití v marketingu. V první části jsou popsány agenturní výzkumy životního stylu aktuálně prováděné v České republice. Druhá část obsahuje pojednání o principech a metodách segmentace trhu a příklad segmentace trhu finančních služeb na základě charakteristik životního stylu. V závěru jsou doporučení pro marketingovou orientaci vůči jednotlivým segmentům.
|