| |
|
Podniková kultura vybrané organizace
BÁRTOVÁ, Hana
Cílem této diplomové práce bylo vypracování metodiky diagnózy podnikové kultury a jejího ověření ve vybraném podniku za účelem návrhu programu řízení změn podnikové kultury. Objektem zkoumání se stala firma MS KART s.r.o. Zkoumaný soubor činilo 22 respondentů. První část práce obsahuje teoretický přehled, charakteristiku podniku a jeho historii. Pro výzkum a poznání kultury daného podniku bylo použito dotazníkového šetření. Dotazník obsahoval 28 otázek. Každá otázka je rozpracována do grafů, pod kterým jsou výsledky šetření. Na základě výsledků šetření, se podniková kultura jeví jako poměrně silná. Přesto bych doporučila zvýšit informovanost o dění ve firmě u dělnické profese, zlepšení komunikace mezi odděleními výroby, připomínání zaměstnancům pozitivní přístup k jejich návrhům, nápadům a myšlenkám a podporovat osobní rozvoj zaměstnanců.
|
| |
| |
|
Využití nástrojů PR ve výchovných a vzdělávacích institucích
HAJSKÝ, Ondřej
Cílem práce bylo zjistit míru využívání PR ve výchovných a vzdělávacích institucích a to pomocí výsledků dotazníkového průzkumu a dotazování vedení škol. Dílčím cílem bylo zjistit potenciál komunikačních kanálů a také faktory, které ovlivňují rozhodování studentů o výběru následující školy. Kromě výše uvedeného by měl mít po přečtení této práce čtenář představu o možnostech hodnocení spokojenosti zákazníka (v našem případě studenta).
|
|
Založení a řízení malého podniku
HRNČÍŘOVÁ, Jarmila
Diplomová práce je postavena na tvorbě podnikatelského plánu, který popisuje veškeré zásadní vnitřní i vnější faktory spojené se založením nového podniku. Součástí podnikatelského plánu je dotazník, pomocí něhož byl proveden předběžný marketingový výzkum zaměřený na potencionálního zákazníka a jeho požadavky týkající se poskytovaných služeb v dané podnikatelské činnosti. Diplomová práce by měla být návodem k založení a řízení malé firmy Miroslava Malého, který plánuje začít podnikat v oblasti tvorby webových stránek, webdesignu a služeb s tím spojených
|
|
Prostředí malých obcí z hlediska jejich kompetencí
Klusáček, Petr
Příspěvek se zabývá problematikou malých obcí a jejich působností na území České republiky. Geografická analýza obsahuje teoretický a metodologický úvod (zahrnující mimo jiné i definici malých obcí), hodnocení disparit mezi jednotlivými regiony a dále podrobnější rozbor situace ve třech vybraných regionech (jedná se o Jihomoravský kraj, Kraj Vysočina a kraj Královehradecký), v rámci kterých bylo realizováno v průběhu srpna a září 2007 dotazníkové šetření s některými představiteli malých obcí.
|
| |
|
Percepce reformy územní veřejné správy na území České republiky z pohledu starostů obcí
Klusáček, Petr
Příspěvek se zabývá problematikou percepce reformy územní veřejné správy v České republice z pohledu starostů obcí. Výsledky, které byly získány v rámci dotazníkového šetření, jež bylo realizované v červnu 2006, se opírají o vyhodnocení názorů od 322 starostů. Dotazník se zaměřil především na to, jakým způsobem starostové hodnotí reformu a její výsledky – tedy zda byly hlavní cíle reformy (přiblížení výkonu veřejné správy občanům, snížení počtu úředníků působících ve veřejné správě) podle názoru většiny respondentů dosaženy či nikoli. Výsledky průzkumu ukazují, že většina respondentů z řad dotazovaných starostů hodnotí současnou reformu spíše negativně – podle jejich názorů nebyly hlavní cíle reformy dosaženy.
|
|
Využití product placementu v českém prostředí
Sedněvová, Šárka ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Kůta, Petr (oponent)
Product placement jako způsob marketingové komunikace nabývá v současnosti stále většího významu. Bakalářská práce vysvětluje pojem product placement, vymezuje jeho legislativní rámec, uvádí jednotlivé formy a zmiňuje příklady umístění produktu v českých filmech. Hlavním cílem práce je zjistit, jak k product placementu přistupují čeští diváci. Splnění tohoto cíle je uskutečněno prostřednictvím dotazníkového šetření.
|