Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 389 záznamů.  začátekpředchozí387 - 389  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Porovnání platforem chytrých telefonů
Šárová, Irena ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Tématem této bakalářské práce je srovnání operačních systému pro chytré telefony, Symbian OS, Android, Windows phone 7 a iOS. Cílem práce je jednak pokusit se čtenáři představit jednotlivé systémy a také je mezi sebou porovnat. Porovnání probíhá ve dvou fázích, a to z uživatelského a vývojářského hlediska, za pomoci souboru předem definovaných kritérií. Přínos této práce vidím v tom, že si čtenář bude moci udělat vlastní názor na jednotlivé platformy podle jejich hlavních charakteristik a bude schopen říci jejich klady a zápory.
Porovnání mobilních operačních systémů z pohledu vývoje, distribuce a monetizace aplikací
Svoboda, Tomáš ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Předmětem této diplomové práce je provést porovnání nejrozšířenějších mobilních operačních systémů z pohledu vývoje, distribuce a monetizace aplikací vyvíjených pro tyto systémy. Porovnávány jsou systémy Android, iOS, Symbian OS, Windows Phone a BlackBerry OS. Práce stanovuje celkem 16 kritérií, podle kterých jsou systémy porovnávány. Tato kritéria jsou dále dělena do tří kategorií, kterými jsou vlastnosti SDK, funkcionalita a distribuce a monetizace. Všem kritériím jsou přiřazeny váhy, které jsou určeny na základě metody párového srovnávání pomocí tzv. Fullerova trojúhelníku, jenž je součástí příloh této práce. Praktická část práce se potom zaměřuje na stanovení získaných hodnot kritérií. Každé kritérium je hodnoceno samostatně včetně analýzy dosažených výsledků. Celkové hodnocení je provedeno v samostatné části práce a je složeno z hodnocení výsledků kategorií a celkového hodnocení.
iPad and its potential in education
Hloušek, Martin ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Smekal, Martin (oponent)
Tato diplomová práce poskytuje čtenáři ucelený přehled o zařízení iPad od společnosti Apple voblasti vzdělávání. Nejprve ukazuje strategii společnosti v Evropě a České republice. Dále pak zmiňuje a srovnává iPad s konkurenčními výrobky z různých pohledů. Další z kapitol pojednává o použití iPadu ve škole, rozebírá, jestli je toto zařízení vůbec vhodné pro školní instituce a jak studenti a učitelé z něj mohou benefitovat. Důležitou částí je průzkum mezi studenty středních škol a univerzit. Tento dotazník byl rozdělen na dvě skupiny -- iPad neuživatele a uživatele. V neposlední řadě pak práce ukazuje různé případové studie ze středních a vysokých škol a to jak může být iPad integrován do výuky. Práce také obsahuje různá doporučení a osvědčené postupy ze škol, které už mají pilotní projekty s iPady za sebou a nebo v nich neustále běží.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 389 záznamů.   začátekpředchozí387 - 389  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.