Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 81 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Technicko ekonomické hodnocení vybrané traktorové soupravy na zpracování půdy v podmínkách AGRO Záblatí
Hadraba, Tomáš
Práce je rozdělena na dvě části. První teoretická část se zabývá současným stavem v konstrukci traktorů, zejména motoru, systémů pro snižování emisních škodlivin ve výfukových plynech, traktorových převodovek a elektrohydraulického systému. V druhé praktické části bylo realizováno a zpracováno měření ekonomických parametrů dané traktorové soupravy při orbě. Měřené parametry byly spotřeba nafty, otáčky motoru, hloubka zpracování půdy, šířka záběru, čas celkový a čas na otáčení. Z naměřených parametrů byla vypočítána operativní a efektivní spotřeba paliva a výkonnost soupravy. Tyto hodnoty byly zpracovány graficky a tabulkově. Měřením byly zjištěny parametry výkonnosti a spotřeby nafty u traktorové soupravy John Deere 8220 se sedmiradličným otočným pluhem KVERNELAND PN 100 při orbě. Měření probíhalo v ekonomické oblasti (1600 až 1800 ot/min) a v oblasti (1800 až 2100 ot/min) při plné dávce paliva.
Spotřeba paliva při provozu nákladního vozidla a možnosti snížení spotřeby využitím asistenčních systémů
Krejsek, Jakub
Ve své diplomové práci popisuji činitele, které ovlivňují spotřebu paliva při silniční nákladní dopravě a možnosti optimalizace spotřeby paliva. V úvodu se zabývám způsoby měření spotřeby paliva s podporou telematiky. V další části jsem se za-měřil na popis asistenčních systémů pro řízení nákladních automobilů se zaměře-ním na snížení spotřeby paliva. Následuje navržení metodiky dráhové spotřeby paliva za použití telematiky. Práce pokračuje praktickou částí, zabývající se měře-ním spotřeby nákladních vozidel při použití asistenčních systémů a vlivu jejich nastavení na spotřebu nákladních vozidel.
Vliv nastavení regulační hydrauliky traktoru na výstupní parametry orební soupravy
Remeš, Jan
Diplomová práce na téma „Vliv nastavení regulační hydrauliky traktoru na výstupní parametry orební soupravy“ podává v literární části přehled současného stavu v konstrukci hydraulických systémů zemědělských traktorů. Praktická část diplomové práce je zaměřená na realizaci a zhodnocení experimentálního měření. Orební souprava se sestávala z traktoru Class Axion 850 a čtyřradličného neseného pluhu Kverneland EG 85 Variomat. Cílem bylo zjistit, jak se různé typy regulací hydrauliky projeví na spotřebě paliva, prokluzu hnacích kol a výkonnosti orební soupravy. Naměřené hodnoty byly tabulkově a graficky zpracovány. Ze zjištěných výsledků byl formulován závěr.
Aditiva pro paliva moderních spalovacích motorů
Mach, Petr ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je poskytnutí podrobné rešerše o palivových aditivech, zejména jejich vlivu na usazeniny ve spalovacích motorech, opotřebení a životnost motorů a s tím i spjatý vliv na spotřebu paliva. První kapitola má za úkol stručně informovat o automobilových palivech a vysvětlit pojmy, které se v práci nadále objevují. Další kapitola informuje o typech palivových aditiv a jejich použití. Třetí kapitola práce již pojednává o usazeninách ve spalovacích motorech a jejich redukci pomocí detergentních aditiv. Čtvrtá kapitola se zaměřuje na druhy opotřebení a místa, kde k opotřebení dochází. Zároveň má za cíl ukázat pozitivní vliv aditiv na životnost komponent motorů. Poslední kapitola se věnuje spotřebě paliva v návaznosti na předchozí dvě kapitoly s poukázáním na důležitost aditiv i ve světové spotřebě paliva.
Vyhodnocení exploatačních parametrů vybraných pluhů v porovnatelných podmínkách
KUKLA, Martin
V diplomové práci jsou uvedeny jednotlivé druhy zpracování půdy a jejich možné využití. Práce se zaměřuje na porovnání vybraných pluhů v exploatačních podmínkách. Pluhy byly porovnávány podle výkonnosti, možností typu otáčení na souvrati, spotřeby paliva a životnosti opotřebitelných dílů. Pro měření hodnot byly vybrány pozemky s co nejmenší svažitostí a s co možná nejdelší brázdou, aby bylo minimalizoválo zkreslení výsledků.
Porovnání dopravních prostředků v zemědělství: traktory a nákladní vozidla
ŠTEMBERK, Martin
Tato bakalářská práce analyzuje informace o dopravních prostředcích v zemědělství, traktorech a nákladních vozidlech. Práce je rozdělena na dvě časti, teoretickou a praktickou. V teoretické části se práce věnuje historii a vývoji dopravních prostředků. Dále jsou zde popsány základní požadavky na dopravní prostředky. V praktické časti bylo provedeno porovnání technických parametrů, ekonomické efektivity dopravních prostředků v zemědělské výrobě a byl vytvořen ukázkový model přepravy zemědělské komodity, ve kterém je provedeno porovnání nákladů na přepravu dle použitého dopravního prostředku. Na základě zjištěných dostupných informací a vypočítaných hodnot ekonomické efektivity byl vytvořen přehled parametrů jednotlivých strojů.
Porovnáni výkonnosti a spotřeby pohonných hmot u secích strojů
HOLEČEK, Tomáš
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou secích strojů, a to zejména porovnáním jejich různých konstrukcí v konkrétních podmínkách zemědělského podniku v ČR. V úvodu se nachází obecný přehled vlastností půdy, následují různé způsoby zpracování půdy, od kterých se odvíjejí způsoby zakládání porostů. Dále jsem stručně shrnul nejpoužívanější konstrukce secích strojů v ČR, jejich součásti, výhody a nevýhody. Následuje vyhodnocení měřené spotřeby paliva u dvou různých secích strojů v konkrétním podniku. Zhodnotím také náklady na pořízení a provoz secích strojů pro sledované technologie. V závěru bakalářské práce zodpovím hypotézy z cíle této práce a uvedu závěry pro praxi.
Analýza výstupních parametrů traktoru Zetor s různou konstrukcí převodovek
Orság, Josef ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Bauer, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá energetickým a výkonnostním porovnáním dvou typu traktorových převodovek používaných u traktorů firmy Zetor. V práci jsou uvedeny konstrukční typy převodových ústrojí u různých výrobců traktorů s podrobnějším popisem konstrukce převodovek používaných u traktorů Zetor. Práce obsahuje popis metodik laboratorního a provozního měření traktorů a traktorových souprav. Jednotlivé výsledky z měření jsou tabulkově a graficky zpracovány a následně vyhodnoceny.
Analýza hlavních vlivů ovlivňujících spotřebu energie v jedoucích dopravních zařízeních
KLÍMA, David
Tato diplomová práce na téma analýza hlavních vlivů ovlivňujících spotřebu energie v jedoucích dopravních zařízeních má za cíl poukázat na vliv jízdních odporů a jiných veličin na celkovou spotřebu energie. V první části se práce zabývá teorií o silniční dopravě, teorii jízdních odporů a také ekonomikou jízdy a měření spotřeby paliva. Druhá část se zabývá výpočtem odporů vybraných automobilů a jejich spotřebou.
Pokročilé měření spotřeby paliva motocyklu
Šoc, Matěj ; Grochol, David (oponent) ; Mrázek, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá měřením spotřeby, rychlosti a ujeté vzdálenosti motocyklu. Vysvětluje principy těchto měření. Popisuje návrh a realizaci zařízení, které umožňuje tato měření provádět a následně detailně analyzovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 81 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.