Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí31 - 34  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti přispění retailu k udržitelnému rozvoji a zdravému životnímu stylu populace
DOUŠOVÁ, Lucie
Diplomová práce obsahuje teoretický přehled problematiky udržitelného rozvoje, obchodních inovací a zdravého životního stylu. Praktická část začíná přehledem českých i světových retailerů a spotřebitelských organizací. Přehled je zaměřen na aktivity přispívající k udržitelnému rozvoji a podpoře zdravého životního stylu populace. Následuje návrh projektu, který se týká zřízení a provozu poradenského centra zaměřeného na vzdělávání v oblasti udržitelného rozvoje a zdravého životního stylu v Českých Budějovicích. Návrh projektu je podležen výzkumem mezi spotřebiteli.
Zpracování dodavatelsko-odběratelských vztahů v účetním programu na PC ve firmě zaměřené na správu nemovitostí
ŠÍRKOVÁ, Jana
Tato bakalářská práce se zaměřuje na dodavatelsko-odběratelské vztahy. Popisuje teoretické aspekty účtování takových transakcí podle českého práva a zabývá se účetními případy, které jsou s nimi spojeny, například zálohovými platbami, směnkami, časovým rozlišením a vytvářením opravných položek k pohledávkám. Praktická část hodnotí zobrazení dodavatelsko-odběratelských vztahů za použití účetního softwaru. Hlavní pozornost je věnována fakturaci, zaúčtování příchozích a odchozích plateb a přehledu uhrazených a neuhrazených pohledávek a závazků. Cílem této práce je analyzovat využití a vhodnost účetního softwaru v existující společnosti, která vlastní obchodní centrum a navrhnout řešení dodavatelsko-odběratelských vztahů.
Marketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý Pelikán
PETERKOVÁ, Pavla
Diplomová práce {\clqq}Marketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý pelikán`` se zabývá problematikou využití marketingového výzkumu v přípravné i provozní fázi projektu obchodní vnitroměstské pasáže Černý pelikán v centru Českých Budějovic, který má být dokončen v roce 2011. Na teoretickou část, která se zabývá problematikou marketingového výzkumu navazuje analýza marketingového výzkumu při přípravě uvedeného projektu. Je zde kladen důraz zejména na metodiku realizovaných studií a na shrnutí významu marketingového výzkumu u tohoto projektu. Další část diplomové práce se zabývá významem marketingového výzkumu po uvedení obchodní galerie Černý pelikán do provozu. Jsou zde navrženy konkrétní výzkumné studie, které by měly být realizovány a také organizační zajištění aktivit marketingového výzkumu.
Supermarkety a nákupní centra v ČR
Pýchová, Barbora ; Kouba, Vojtěch (vedoucí práce) ; Šulcová, Irena (oponent)
Práce "Supermarkety a nákupní centra v ČR" se věnuje vývoji, současnému a budoucímu stavu supermarketů a nákupních center v České republice. Zaměřuje se také na kulturu a změnu životního stylu, která ovlivnila českou společnost. Poukazuje na ekonomickou situaci, na niž měla dopad celosvětová finanční krize a porovnává situaci na českém trhu se zahraničím. Konkrétní příklady se zabývají vybranými nákupními centry v hlavním městě Praha.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí31 - 34  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.