Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 326 záznamů.  začátekpředchozí302 - 311dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Klima školních tříd prvních ročníků středních škol v závislosti na adaptačním kurzu
PYTLÍKOVÁ, Anna
Práce se zabývá srovnáním tříd, jež se zúčastnily adaptačního kurzu a těmi, které adaptační kurz neabsolvovaly. Teoretická část charakterizuje školní třídu jako malou sociální skupinu, kde poukazuje na její strukturu. Dále pojednává o skupinové dynamice a současně objasňuje vývojové fáze malé sociální skupiny. Teoretická část práce se také zaměřuje na třídní klima, atmosféru a prostředí. Popisuje se zde adaptační kurz a zároveň se definují jeho cíle. Praktická část práce obsahuje popis a analýzu dotazníků, jež byly zadány třídám prvních ročníků čtyřletých gymnázií v prvních dnech školního roku 2011/2012 a na začátku měsíce listopadu téhož roku. Současně se tato část na základě analýzy dotazníků zabývá zjišťováním rozdílů mezi těmito třídami. Poukazuje se zde na to, že rozdíly mezi těmito třídami jsou nepatrné, ovšem přesto mají adaptační kurzy pro celou třídu přínos.
Interakce pedagoga a studenta na střední škole
KASALOVÁ, Jana
Diplomová práce na téma Interakce pedagog a student na střední škole.Popisuje jejich vzájemný vztah.Problémy interakce učitele a studenta na střední škole jsou zmíněny v teoretické části. Tato interakce se také objevuje v celé diplomové práci a je ovlivňována prostředím školy,výchovou,učením,rodiči studentů a dalšími vnějšími faktory.Výsledky výzkumu, který je zaměřen na studenty oboru Všeobecná sestra a Zdravotnický asistent na Střední zdravotnické škole v Klatovech, jsou prezentovány v první části mé výzkumné práce. Tento výzkum si všímá názorů studentů na školní klima, třídního učitele a spolužáky. Druhá část je zaměřena na třídní učitele jednotlivých tříd Střední zdravotnické školy. Z rozhovorů s nimi jsem čerpala informace o studentech. Vzájemný vztah učitele a studenta je velmi důležitý. Osobnost učitele může ovlivnit studenta jak pozitivně tak negativně a může zabránit rizikovému chování.
Zjišťování kvality klimatu v zařízení neformálního a zájmového vzdělávání
ŽŮRKOVÁ, Jana
Bakalářská práce se zabývá problematiku zajišťování zdravého klimatu v zájmovém a neformálním vzdělávání, analýzou nástroje, který měří a zjišťuje sociální klima ve školním prostředí. Dále modifikací tohoto nástroje pro potřeby zájmového a neformálního vzdělávání. První část bakalářské práce je zaměřena na termíny volný čas, zájmová činnost, motivace, sociální klima. Je zde věnován prostor zájmovým organizacím, kterých se měření klimatu dotýká. V další části práce je pozornost zaměřena na problematiku pedagogicko-psychologické diagnostiky a na její možné využití v praxi. Praktická část obsahuje modifikaci dotazníku CES a jeho aplikaci do prostředí zájmového a neformálního vzdělávání za pomoci výstupů odborné veřejnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 326 záznamů.   začátekpředchozí302 - 311dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.