Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 328 záznamů.  začátekpředchozí293 - 302dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Jak napsat literární příběh
BEZOUŠKA, Ondřej
Práce se zabývá metodikou tvorby literárního příběhu. Jejím cílem je čtenáři poskytnout rady literárně činných spisovatelů, kteří se této problematice v minulosti nějak věnovali. Je rozdělena do čtyř částí. První se zaobírá dispozicemi vrozenýma a získanýma, které by autor měl mít. Druhá seznamuje čtenáře s příběhem a jeho plánováním. Třetí se samostatným procesem tvorby příběhu. A poslední čtvrtá část se zaobírá procesem korekce.
Výtvarně-dramatické dílny
Habrychová Koutová, Hana ; MACHKOVÁ, Eva (vedoucí práce) ; MARTÍNKOVÁ, Nina (oponent)
Výtvarně dramatická dílna v tomto pojetí se zaměřuje na studenty středních škol a čtyřletých gymnázií. Čerpá své zdroje z několika oblastí. Těmi jsou: zvolená literatura, jejíž volba se odvíjí od probírané látky v hodinách českého jazyka a literatury daného ročníku SŠ; výtvarno, které se zde objevuje ve dvou rovinách - jako inspirace, vzatá z jedné etapy dějin umění shodné s literaturou, a jako samotná tvorba prostřednictvím technik výtvarného umění (nejčastěji moderního a současného) a v neposlední řadě postupy dramatické výchovy, které určují základní stavbu celé dílny. Jeden z hlavních cílů přitom je zmírnit důsledky krize výtvarného vyjadřování projevující se v období dospívání.
Aktivity spojené s četbou určené dětem předškolního věku
VOJNAROVIČOVÁ, Markéta
Bakalářská práce nabízí pohled na různé oficiálně organizované aktivity spojené s knihami a literaturou. V teoretické části práce najdeme vývoj dítěte z pohledu psychologického a také metodiku literatury pro učitelky mateřských škol. V praktické části práce přibližuje oficiální literární akce a aktivity pro děti. Výzkumná sonda zjišťuje jaká je návštěvnost akcí na podporu čtenářství, jak jsou rodiče dětí informování o těchto akcích a kolik z oslovených rodičů svým dětem předčítá. Dále práce nabídne informace od učitelek mateřských škol. Pomocí rozhovoru s učitelkami byla zjišťována, jejich informovanost o akcích podporujících čtenářství a jejich účast na nich, dále použití literatury v třídním vzdělávacím plánu. Hlavním zjištěním výzkumné sondy je, že kniha zaujímá stále významné místo u dětí předškolního věku.
Odsouzené ženy a jejich vztah k literatuře, čtení a knihám
KADLECOVÁ, Kateřina
Předložená diplomová práce se zabývá vztahem odsouzených žen ke knihám, čtení a literatuře. Cílem bylo zjistit, jaký mají vztah k literatuře a ke knihám vybrané ženy, které pobývají ve Věznici Světlá nad Sázavou. Také jsme si položili otázku, zda mohou být nedostatečné či zcela chybějící čtenářské návyky prediktibilním faktorem kriminálního chování, jelikož se domníváme, že mezi nedostatečnými čtenářskými aktivitami jedince a pácháním trestné činnosti by mohla být určitá souvislost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 328 záznamů.   začátekpředchozí293 - 302dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.