Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí28 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výukový materiál - získávání a zpracování dat v tabulkovém kalkulátoru
FARKA, František
Cílem mé práce je vytvořit výukový materiál, který přístupnou formou uvede žáky druhého stupně základních škol do problematiky informací a dat, získávání a zpracování dat a jejich následného využití. Práce je koncipována jako analýza obsahu učiva, návrh a realizace výukového materiálu s maximálním využitím samostatné práce žáka, výzkumných metod a projektové výuky. Výukový materiál bude určen pro žáky ve věku od 12 do 16 let a to pro výuku formou volitelných předmětů nebo zájmových kroužků.
Analýza edukačních materiálů pro pacienty s celiakií
ZIMMELOVÁ, Hana
Práce se zabývá edukačními materiály pro pacienty s celiakií. Popisuje obecné požadavky na výukové materiály a didaktické zásady vhodné pro edukační materiály pro pacienty s celiakií. Předkládá návrh kritérií pro hodnocení internetových stránek určených celiakům. Je vybráno pět českých i zahraničních internetových zdrojů, posouzeno, jak vyhovují kritériím technických vlastností, obsahu, struktury stránek, kritériím posuzujícím důvěryhodnost stránek a edukačním kritériím. Všechny posuzované stránky lze použít k edukaci pacientů s celiakií, ale jedná se spíše o informační stránky s nízkým obsahem edukačních charakteristik.
Systém Montessori a současná česká mateřská škola
VESELÁ, Lenka
V teoretické části své bakalářské práce jsem se zaměřila na popis systému Montessori. Z prostudované literatury jsem vybrala několik myšlenek Marie Montessori, které mne zaujaly a podle mého názoru dobře vystihují podstatu její metody. Pro pochopení toho, jak Marie Montessori dospěla ke své metodě jsem považovala za důležité uvést kapitolu o vzniku prvního Domu dětí, kde metoda Montessori "vykrystalizovala". V kapitole "Jednotlivé oblasti učení" přibližuji metodu Montessori tak, jak je praktikovaná v dnešních mateřských školách. Proto, abych získala možnost porovnat v dnešní době preferovaný osobnostní přístup k dítěti, jsem nejprve definovala jeho vývoj a podstatu a poté hledala souvislosti s metodou Montessori. V závěru teoretické části se snažím přiblížit individualizaci v současné mateřské škole a individualizaci v Montessori mateřské škole. V praktické části jsem se zaměřila na zjišťování toho, jak jsou naplňovány jednotlivé potřeby dětí v mateřských školách s běžným provozem a v Montessori mateřských školách. Hledám zde případné souvislosti či rozdíly.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí28 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.