Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27,014 záznamů.  začátekpředchozí27013 - 27014  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.81 vteřin. 

Analýza vývoje vnější ekonomické rovnováhy USA
Ambartsumyan, Artur ; Brůna, Karel (vedoucí práce) ; Gevorgyan, Kristine (oponent)
Tématem této bakalářské práce je analýza vývoje vnější ekonomické rovnováhy USA. První část této práce je věnována charakteristice vnější ekonomické rovnováhy a platební bilance. Dále v práci jsou pojmenovány základní prvky platební bilance a jejich vypovídací schopnost. Na konci první části je definována podstata zahraniční investiční pozice a jsou uvedené důležité ukazatele pro posouzeni udržitelnosti vnější rovnováhy. Ve druhé části práce je pozornost věnována analýze platební bilance, zahraniční investiční pozici a vnější zadluženosti USA. Cílem této práce je na základě provedené analýzy zjistit tvar vnější ekonomické rovnováhy USA.

Firma v konkurenčním prostředí
Dvořáková, Lenka ; Šrédl, Karel (vedoucí práce) ; Hana, Hana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na charakteristiku firmy v konkurenčním prostředí. V teoretické části jsou popsány formy podnikání. Jak popis konkurence dokonalé, tak i nedokonalé. Je zde charakterizován marketingový mix, vnitřní i vnější prostředí firmy a blíže specifikovány vybrané analýzy z obou těchto prostředí. Vlastní práce se zaměřuje na tři mediální agentury, které jsou podrobněji popsány. Jsou charakterizovány také lokality, kde vybrané agentury působí. Od místa působení se odvíjí postavení na trhu těchto firem a tím jejich konkurenceschopnost. Na tyto firmy aplikuji analýzy, konkrétně Porterův model pěti sil a SWOT analýzu. Zaměřuji se také na reklamu, jakož to důležitou součást marketingového mixu, která je pro srovnávané agentury velmi důležitá. Praktická část obsahuje také průzkum a dotazník. Průzkum se zaměřuje na vliv reklamy na veřejnost a dotazník na kulturní akce. V práci jsou porovnány celkové zjištěné tržby, zhodnoceny výsledky analýz, průzkumu i dotazníku a jsou navrženy podněty, kterými by mohly agentury dosáhnout lepšího postavení na trhu.