Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 238 záznamů.  začátekpředchozí229 - 238  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové metody v praxi
ŘEŘÁBEK, Tomáš
Tato bakalářská práce je zaměřena na vybrané marketingové metody používané v tomto oboru. V práci jsou použity tyto metody - SWOT analýza, Porterův model a ABC analýza. V literárním přehledu je uvedena problematika týkající se marketingového plánování, situační analýzy a především vybraných metod situační analýzy. V následující části jsou tyto metody aplikovány na vybraný podnik. Poté zhodnoceny z pohledu přínosu pro firmu a také je určeno jejich možné pořadí v konkrétních situacích, ve kterých by se podnik mohl nacházet.
Ananlýza konkurenceschopnosti vybraného podniku.
BENADOVÁ, Veronika
Pomocí metod a postupů strategického řízení byla zhodnocena tržní pozice a konkurenceschopnost podniku OSIVA BORŠOV, spol. s r.o. Analyzováno bylo vnitřní i vnější prostředí tohoto podniku. Použity byly následující analýzy: SWOT analýza, STEP analýza, Porterův model a analýza konkurentů. Dále bylo také užito dotazníkové šetření. Díky výsledkům plynoucím z těchto analýz, můžeme hodnotit tržní pozici podniku jako velmi uspokojivou, i přesto, že musí čelit velmi silné konkurenci. Proto je třeba, aby společnost i nadále monitorovala i sebemenší změny v konkurenčním ringu a pečlivě sledovala a analyzovala reakce svých konkurentů. Dále bylo navrhnuto několik opatření pro zvýšení konkurenceschopnosti a prosperity tohoto podniku a na základě SWOT analýzy byla jako nejvhodnější vybrána strategie vývoje výrobku, spočívající v modifikaci stávajících výrobků a služeb.
Konkurenceschopnost vybraných sportovních center v Českých Budějovicích
MOSEROVÁ, Barbora
Tato diplomová práce je zaměřená na sportovní centra, která zákazníkům poskytují širokou škálu služeb v oblasti sportu, relaxace a často zmiňované wellness. Hlavním cílem diplomové práce bylo posoudit konkurenceschopnost sportovních center v Českých Budějovicích a zmapovat konkurenční prostředí. Dílčím cílem bylo charakterizovat sportovní a tělovýchovné vyžití v jižních Čechách a poznat požadavky zákazníků. K dosažení vytyčených cílů byla použita metoda dotazníkového šetření, SWOT analýza a Porterův model pěti sil. Vhodně sestavený dotazník přinesl údaje o konkurenčním postavení a konkurenceschopnosti jednotlivých sportovních center. Z dotazníkového šetření jsem také získala nejvíce oblíbené a navštěvované sportovní centrum, tedy sportovní centrum s nejlepší pozicí na trhu. S tímto sportovním centrem jsem nadále pracovala {--} stalo se zdrojem pro již zmíněné analýzy.
Analýza marketingového prostředí
CIBUZAROVÁ, Romana
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit marketingové cíle zvolené firmy a navrhnout případné změny. Teoretická část je věnována marketingu, marketingovému prostředí a analýzám marketingového prostředí. V praktické části jsou aplikovány PEST analýza a Porterův model "Pěti sil" na firmu, která se věnuje mezinárodní nákladní dopravě provozované vozidly nad 3,5 tuny. Závěr obsahuje navržené změny pro tento podnik.
Analýza vnějího prostředí vybraného podniku
HOŘEJŠÍ, Ladislav
Zhodnocení současné situace a postavení vybraného podniku na trhu prostřednictvím analýz vnějšího prostředí. Na základě dosažených výsledků navržení podnikové strategie a opatření pro úspěšné řízení podniku.
Analýza konkurenceschopnosti vybrané firmy
RYBECKÁ, Pavla
V diplomové práci byly prováděny analýzy prostředí ve společnosti SG- Geotechnika a.s. za účelem zjištění její konkurenční pozice. Byly aplikovány metody a postupy strategického řízení na společnost SG - Geotechnika a.s., která se zaměřuje mimo jiné na konzultační a inženýrskou činnost a monitoring staveb v geologii a hydrologii.
Strategická analýza podniku
Jandová, Veronika ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Myslík, Lubomír (oponent)
Tato práce se zabývá zpracováním strategické analýzy podniku a zahrnuje externí i interní analýzu. Cílem práce je zpracovat strategickou analýzu firmy Secar Bohemia, a.s., zhodnotit stávající situaci firmy na trhu a zjistit faktory, které budou její vývoj nejvíce ovliňovat. Práce je rozdělena na část teoretickou, která obsahuje teoricko-metodologická východiska práce (PEST analýza, 4C analýza, Porterův model, prověření vnitřních zdrojů atd.) a na část praktickou, která je zaměřena na aplikaci teoretických poznatků na externí a interní prostředí firmy Secar Bohemia, a.s. Výstupem práce je nástin strategie a doporučení pro další vývoj společnosti.
Strategická analýza podniku
Hnízdil, Radek ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Točev, Ivan (oponent)
Konkrétním předmětem strategické analýzy podniku je krajská příspěvková organizace Jihomoravského kraje. Věcný obsah diplomové práce člením na analytickou a strategickou část v návaznosti na historii organizace a její současný stav, popsaný s ohledem na její substanci, uspořádanost a procesy. Předmětem první kapitoly této práce je stručně se seznámit s historií organizace a jejím současným stavem. V druhé kapitole uvedenou organizaci podrobuji externí a interní strategické analýze, jejímž smyslem je zmapovat její výchozí strategickou pozici. V návaznosti na analytickou část se ve třetí kapitole zabývám formulací strategií a tvorbou konkrétních strategických cílů. V závěrečné části shrnuji nejdůležitější zjištění, které mohou podstatným způsobem ovlivnit její úspěšný rozvoj.
Podnikatelský plán dámského pohybového studia
Hanychová, Lenka ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Kotěšovcová, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu dámského pohybového studia. Teoretická část popisuje strukturu podnikatelského plánu. Praktická část postupuje podle doporučení obsažených v teoretické části. Snaží se postřehnout podnikání dámského pohybového studia z mnoha úhlů. Na závěr je celý projekt zhodnocen.
Analýza zprostředkovatelských služeb na trhu ČR a Číny
Li, Xiaokun ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Kříž, Martin (oponent)
V současnosti jsou mezi Čínou a ČR dobré ekonomické vztahy a existuje mezi těmito státy mnoho obchodních příležitostí. Aby bylo možné tyto příležitosti plně využít, hrají velmi důležitou roli zprostředkovatelské firmy, to jsou firmy, které poskytují tlumočnické, překladatelské a poradenské služby a přitom pomáhají svým zákazníkům s hledáním a kontaktováním obchodních partnerů na trzích Číny a ČR. Ve své práci se budu snažit podat ucelený obraz o odvětví zprostředkovatelských služeb na čínském a českém trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 238 záznamů.   začátekpředchozí229 - 238  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.