Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  začátekpředchozí22 - 23  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interakce pedagoga a studenta na střední škole
KASALOVÁ, Jana
Diplomová práce na téma Interakce pedagog a student na střední škole.Popisuje jejich vzájemný vztah.Problémy interakce učitele a studenta na střední škole jsou zmíněny v teoretické části. Tato interakce se také objevuje v celé diplomové práci a je ovlivňována prostředím školy,výchovou,učením,rodiči studentů a dalšími vnějšími faktory.Výsledky výzkumu, který je zaměřen na studenty oboru Všeobecná sestra a Zdravotnický asistent na Střední zdravotnické škole v Klatovech, jsou prezentovány v první části mé výzkumné práce. Tento výzkum si všímá názorů studentů na školní klima, třídního učitele a spolužáky. Druhá část je zaměřena na třídní učitele jednotlivých tříd Střední zdravotnické školy. Z rozhovorů s nimi jsem čerpala informace o studentech. Vzájemný vztah učitele a studenta je velmi důležitý. Osobnost učitele může ovlivnit studenta jak pozitivně tak negativně a může zabránit rizikovému chování.
Úloha třídního učitele na střední odborné škole
VÖGLEROVÁ, Monika
Bakalářská práce řeší problematiku úlohy třídního učitele na Střední odborné škole a středním odborném učilišti. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů ze závazných pedagogických dokumentů a následnou spojitostí s činnostmi a kompetencemi třídního učitele v oblasti vyučování, přímého výchovného působení, výchovné koordinace, vzdělávací práce pedagogů ve svěřené třídě, forem spolupráce třídního učitele se zákonnými zástupci i vedením školy, socializaci jedince a tvorby klimatu třídy. Praktická část je zaměřena na popis, zajištění a vlastní realizaci informační schůzky třídním učitelem před nástupem žáků na Střední odborné učiliště. Je sledován obsah a význam předávání informací, navázání včasné spolupráce s rodiči žáků pro budoucí práci třídního učitele. Kooperaci se zákonnými zástupci a význam informační schůzky hodnotí formou polostrukturovaného rozhovoru oslovení třídní učitelé. Cílem kvalitativního šetření je získání uceleného přehledu předávání i získávání informací pro práci třídního učitele v podobě ?Průvodce třídního učitele prvním ročníkem na střední odborné škole?. Význam tvorby kodexu chování u žáků a uplatnění v praxi je uvedeno na příkladu realizace odborné exkurze.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   začátekpředchozí22 - 23  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.