Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 212 záznamů.  začátekpředchozí210 - 212  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti uplatnění metody dílčího oslabení výkonu v praxi
PROKOPCOVÁ, Miloslava
Metoda dílčího oslabení výkonu rozvíjí kognitivní funkce u dětí ve všech oblastech poznávání: optické a akustické vnímání, prostorové orientace, intermodality, seriality, rozvíjí motorické schopnosti, řeč a komunikaci. Zároveň také rozvíjí sociální vztahy, morálně-etické principy a přispívá k celkovému rozvoji dětské osobnosti v předškolním a mladším školním věku. Diplomová práce je členěna do sedmi hlavních kapitol. První až třetí kapitola mimo jiné pojednává o historii metody, etiologii, klinických příznacích, výskytu, diagnostice a nápravě dílčího oslabení výkonu. Ve čtvrté kapitole je rozebrána psychologická charakteristika dětí předškolního věku. Pátá kapitola ukazuje testování dětí zrakově a sluchově postižených. Šestá kapitola reflektuje etickou problematiku práce s dětmi. Závěrečná kapitola ukazuje odborně zpracované kazuistiky.
Aplikace mediálních prostředků při práci s dětmi s postižením ve středisku rané péče
KOUBOVÁ, Petra
Práce se zabývá péčí o děti se zrakovým postižením ve středischích rané péče. Teoretická část charakterizuje děti se zrakovým postižením, poskytuje přehled o nejčastěji vyskytujících se vadách ve středisku rané péče. Dává nahlednout, jak funguje středisko rané péče. Práce se snaží nastínit používanou metodologii. Je zde i profil činnosti střediska. V teoretické části je obsažena kapitola o rodinách dětí s postižením. Praktická část obsahuje případovou studii,kde je kazuistika klienta Střediska rané péče v Českých Budějovicích. Je zde popsána metoda, která využívá speciální pomůcku Little Room.
Podpora počítačové výuky pro handicapované
Bauerová, Zuzana ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Heller, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá světem handicapovaných lidí (zrakově a sluchově postižených). Blíže vysvětluje dané handicapy a snaží se nahlédnout i do školství v ČR. Hlavní problematikou je počítačová výuka a dostupné kompenzační pomůcky, aby postižení lidé byli schopni samostatně ovládat počítač a (v dnešní době nezbytný) internet. Těchto pomůcek již existuje celá řada, nemá tedy smysl popisovat každý z nich. Bylo vybráno několik "zástupců", aby se dal vysvětlit jejich smysl a popsat funkčnost. Vzhledem k tomu, že konkurence je veliká a tyto pomůcky jsou čím dál efektivnější, je potřeba brát v úvahu veškeré činitele (především náročnost na obsluhu a poměr cena vs. výkon). Bohužel to není levná záležitost, ale zato svůj účel splňují dokonale.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 212 záznamů.   začátekpředchozí210 - 212  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.