Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  začátekpředchozí21 - 23  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studium na středních odborných učilištích z pohledu žáků
KOVÁŘOVÁ, Markéta
Bakalářská práce se zabývá motivací studentů ke studiu na středních odborných učilištích a postoji žáků ke studiu. Teoretická část je zaměřena na popsání a rozdělení motivace, zvyšování a rozvíjení motivace dospívajících a jejich volbu budoucího povolání. Pro lepší porozumění je v práci přiblíženo období adolescence, socializace, vliv rodiny, školy a vrstevnické skupiny. Pro praktickou část byly stanoveny předpoklady, které se týkají motivace studentů a jejich postojů ke studiu. Předpoklady jsou ověřovány pomocí výzkumné sondy, která měla podobu dotazníku. Dotazník obsahuje 10 otázek rozdělených na dvě části. První část je zaměřena na zjištění druhu motivace studentů, se kterým na daném oboru studují. Druhá část dotazníku je zaměřena na zjištění postojů studentů ke studiu. Respondenty byli studenti středního odborného učiliště ve Volyni a ve Strakonicích.
Prevence závislosti na marihuaně
VOJTĚCHOVÁ, Jiřina
Diplomová práce zjišťuje, porovnává znalosti a zkušenosti s drogami u žáků. Charakterizuje drogovou závislost, její vznik a příčiny. Zabývá se problematikou drogové prevence, jejími možnostmi a způsoby, které jsou aplikované ve školách. Popisuje zákony týkající se užívání drog. Výsledky výzkumu ukazují, že primární prevence užívání marihuany nesmí být podceňována.
Rozdíl vývojového stupně pubescenta a dospělého při aplikaci učení prožitkem.
ČADA, Jakub
Práce se zabývá porovnáním rozdílů vývojových zvláštností mezi dospívajícím jedincem, (pubescentem) a dospělým jedincem při aplikaci učení prožitkem (zážitková pedagogika). Popsané rozdíly jsou vztaženy k principům zážitkové pedagogiky. Cílem práce je podat základní představu o výhodách, ale i rizicích užití zážitkových metod u jedinců obou vývojových stupňů. První kapitola pojednává o učení prožitkem se zaměřením na obecně platné cíle a principy. Druhá kapitola se zabývá obdobím dospívajícího jedince (pubescenta). Zaměřuje se na rozvoj osobnosti, poznávací procesy, identitu, socializaci, prožívání, vrstevnickou skupinu. Třetí kapitola se zabývá stejnými vývojovými aspekty u dospělých. V poslední kapitole jsou uvedeny rozdíly ve vývojovém stupni obou období v aplikaci na zážitkovou pedagogiku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   začátekpředchozí21 - 23  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.