Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  začátekpředchozí21 - 23  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Specifika výuky anglického jazyka v soukromých jazykových školách
BOČEK, Lukáš
Diplomová práce se zaměřuje na specifika výuky anglického jazyka v soukromých jazykových školách. Teoretická část zkoumá rozlišení angličtiny pro obecné (GPE) a specifické (ESP) účely, typy kurzů, kvalifikační strukturu a vzdělání zaměstnanců, management soukromých jazykových škol, sylaby a kdo je za ně zodpovědný. V praktické části se věnuji rozboru dotazníků a rozhovorů, které jsem vedl s řediteli soukromých jazykových škol. Cílem výzkumu bylo zjistit, jaké jsou specifické okolnosti ovlivňující průběh, kvalitu a řízení výuky angličtiny na tomto typu škol.
Výuka angličtiny pro lidi s psychickými poruchami
EINRAMHOFOVÁ, Andrea
Moje diplomová práce se věnuje výuce anglického jazyka pro lidi s duševním onemocněním. V teoretické části se věnuji popisu termínů jako handicap, integrace a inkluze. Dále zde popisuji projekt VIVACE a centrum Domino. Věnuji se i jednotlivým diagnózám klientů Domina. V dalších kapitolách teoretické části se věnuji vhodným didaktickým metodám a zásadám ve vzdělávání handicapovaných a popisuji motivaci k učení. V praktické části popisuji detailně hodiny angličtiny s vařením, které proběhly v centru Domino, a hodnotím jejich průběh. Cílem je popsat vhodné didaktické metody a zásady pro výuku cizího jazyka u handicapovaných lidí.
Postoje učitelů a žáků ve výuce angličtiny
FOUKALOVÁ, Tereza
Diplomová práce se zabývá postoji učitelů a žáků ve výuce angličtiny na základní škole. Teoretická část se nejprve zaměřuje na objasnění základních pojmů souvisejících s tímto tématem, na postoje utvářející se mezi učitelem a žákem ve školním prostředí a také na faktory, které jejich společnou interakci ovlivňují. Dále se věnuje postavení angličtiny jako cizího jazyka nejen v celosvětovém měřítku, ale i v rámci školního kurikula základních škol. V praktické části se pomocí dotazníku snaží zjistit, jaké postoje ve výuce angličtiny zastávají žáci vybraných českých základních škol. Konkrétně se zaměřuje na postoj k angličtině jako cizímu jazyku, hodině angličtiny, jednotlivým činnostem ve výuce, k učiteli angličtiny a také zjišťuje konkrétní důvody, proč se žáci učí angličtinu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   začátekpředchozí21 - 23  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.