Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  začátekpředchozí21 - 22  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální práce jako práce řízená profesními hodnotami
VACHOVÁ, Monika
Identita profese sociální práce se jeví jako nejednotná. Příčinou je odlišné vnímání pojetí uvnitř profese. Jedním ze způsobů utvoření větší stability identity sociální práce může být důraz na význam hodnot v profesi a jejich jednotné definování. Tyto dva aspekty jsou hlavní náplní této diplomové práce, jejímž cílem je reflektovat pojetí hodnot v sociální práci v souvislosti s vnímáním a přístupem k profesní identitě sociální práce. Osnovu této práce tvoří vymezení pojmu hodnota, jejíž neshodný význam brání v definování konkrétních hodnot v sociální práci. Tématem následujících kapitol je role hodnot a vymezení jednotlivých hodnot sociální práce na základě profesních cílů, etických kodexů, zahraničních a českých autorů píšících o etice sociální práce. Práce je doplněná o názory sociálních pracovníků, kteří byli zapojeni do výzkumné části projektu Grantové agentury Jihočeské univerzity č. 117/2013/H zkoumajícím pojetí kvality sociální práce v souvislosti se sebedefinováním sociálního pracovníka a jeho pomáhající profese.
Profesní motivace učitelů
BLAHUTOVÁ, Marcela
Diplomová práce se zaměřuje na studium faktorů, které vedou učitele k setrvávání v učitelské profesi a zároveň k jejímu opouštění. Teoretická část je zaměřena na pracovní motivaci, problematiku pracovního vývoje a profesní identitu učitelů. V této diplomové práci jsem použila pro postihnutí faktorů, které ovlivňují učitelovu motivaci, strukturovaný rozhovor a dotazník. Praktická část obsahuje vyhodnocení dat, týkající se motivačních faktorů, které ovlivňují další učitelovo působení. Výzkum byl proveden v Plzeňském kraji. Dotazníky odevzdalo 28 stávajících učitelů. S těmito učiteli byl posléze proveden rozhovor. 26 bývalých učitelů kývlo na spolupráci při rozhovoru a stejný počet osob odevzdal dotazník. Učitelé jsou nejčastěji motivováni kreativní prací s dětmi, ve které mohou naplno uplatnit svou svobodnou tvořivost. Dostatek volného času je také jedním z důležitých faktorů, který ovlivňuje setrvávání učitelů v této profesi. Naopak tuto profesi opouštějí bývalí učitelé z důvodu nízkého finančního ohodnocení, které je spojené s velkou psychickou zátěží.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   začátekpředchozí21 - 22  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.