Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nové přístupy k úsekovému hodnocení kvality geometrických parametrů koleje
Joudal, Daniel ; Volejník, Miloslav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením geometrických parametrů kvality koleje. Konkrétně je zkoumána nová metoda hodnocení určená pro správce trati, která bude zahrnovat moderní poznatky z této oblasti. V teoretické části jsou stručně popsány měřící prostředky používané na železniční síti v České republice a další metody hodnocení kvality koleje používané ve světě. Praktická část ukazuje výhody a nevýhody nové metody. Tato metoda je v práci porovnávána se současně používanou Celkovou známkou kvality a je provedena analýza vývoje indexu kvality v čase.
Hodnocení zkušebního úseku na technologii podbíjení
Tinka, Miloš ; Bombera, Ing Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vyhodnocením vlivu upravené technologie podbíjení na kvalitu geometrických parametrů koleje. Na zřízeném zkušebním úseku, který se nachází na dvoukolejné trati Břeclav – Přerov u obce Rohatec, byla použita na jedné koleji standardní technologie podbíjení a na druhé upravená. Úprava spočívá ve větším počtu záběrů podbíjecích pěchů, tím vznikne pod pražcem větší zpevněná plocha štěrkového lože. Cílem práce je zjistit zda upravenou technologií dosáhneme pomalejšího rozpadu geometrických parametrů koleje a tím prodloužení doby mezi nutnými opravami.
Optimalizace poloh železničních zastávek v úseku Znojmo-Okříšky
Kubina, Jiří ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Optimalizace poloh železničních zastávek v úseku Znojmo-Okříšky“ se zabývá posouzením stávajícího stavu umístění železničních zastávek a železničních stanic ve zmíněném traťovém úseku z hlediska docházkové vzdálenosti k zastavěnému území obcí. Jsou-li docházkové vzdálenosti neuspokojující, nabízí práce řešení v podobě přeložení železniční zastávky do vhodnější polohy nebo vybudování nové zastávky podle platných zákonů a norem. Dále práce navrhuje přístupové komunikace k přeloženým nebo nově zbudovaným zastávkám. Práce předkládá konstrukční řešení nově budovaných zastávek. Práce se rovněž zabývá stávajícím obsloužením obcí linkovou autobusovou dopravou a zohledňuje ho při rozhodování. V práci jsou uvažovány pouze drobné úpravy geometrické polohy koleje.
Rekonstrukce železniční tratě Bludov - Hanušovice mezi km 52,800 a km 55,950 včetně návrhu technologie prací
Mikulášková, Lucie ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout geometrické parametry koleje a rekonstrukci železničního svršku jednokolejné trati Bludov – Hanušovice v km 52,8 – 55,95. Úsek začíná za zastávkou Bludov lázně a končí napojením výhybky č. O4 nákladiště Olšany. V rámci rekonstrukce jsou vyřešeny také železniční přejezdy a nástupiště zastávky Bohutín. Součástí je také návrh odvodnění tratě a technologie prací. Dále se práce zabývá návrhem zvýšení rychlosti. Všechny úpravy jsou provedeny podle platných právních předpisů.
Návrh vysokorychlostní tratě mezi Brnem a Znojmem
Repko, Michal ; Velebil, Jiří (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnutí nové trasy vysokorychlostní tratě z Brna do Znojma, a to konkrétně mezi plánovaným terminálem VRT Unkovice a stávající žst. Hrušovany nad Jevišovkou. Trať je navržena na maximální rychlost 250 km/h. Byly navrženy směrové a sklonové poměry trati, včetně návrhu konstrukce železničního svršku a geometrických parametrů koleje.
Studie rekonstrukce železničních stanic Jindřichov na Moravě a Branná
Kubina, Jiří ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce „Studie rekonstrukce železničních stanic Jindřichov na Moravě a Branná“ řeší vybudování nástupišť vhodných pro pohyb osob s omezenou schopností pohybu a orientace dle platné legislativy. V práci jsou navržena poloostrovní nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Rovněž je v diplomové práci navrženo zvýšení traťové rychlosti z původních 40 km/h na 50 km/h, rekonstrukce železničního svršku a železničního spodku a je navrženo odvodnění stanic.
Studie rekonstrukce tramvajové tratě v ulici Veveří
Nováková, Anna-Marie ; Janík, Jiří (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá přeložením vedení tramvajové tratě pro linku č. 12 ve městě Brně, z ulice Kounicova, na které je trať vedena nyní, na ulici Veveří, do společného vedení s linkami č. 3 a 11. Navrhovaná trať je vedena v prostoru místních komunikací. V místech křížení ulice Veveří s ulicí Pod Kaštany dojde pomocí tramvajového trojúhelníku k odpojení linky č. 12, která dále povede právě ulicí Pod Kaštany a ulicí Šumavská až k ulici Kounicova, kde dojde k opětovnému napojení na původní trať a zároveň zde bude zřízen další tramvajový trojúhelník, který umožní napojení na uvažované pokračování trati ulicí Šumavská. Součástí práce je návrh konstrukce tramvajového svršku, řešení okolních komunikací a návrh rozmístění zastávek včetně přístupu osob.
Návrh rekonstrukce železniční tratě Stará Paka - Trutnov mezi km 83,65 a 86,45 včetně technologie prací
Repko, Michal ; Motl, Daniel (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnutí úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku v úseku mezi km 83,65 – 86,45 železniční tratě Stará Paka – Trutnov. V rámci rekonstrukce byla navrhnuta také obnova odvodnění tratě a bylo třeba řešit i železniční přejezdy. Obsahem práce je také řešení technologie práce.
Studie tramvajové tratě ulicí Šumavskou s prodloužením k ulici Sportovní
Ludvík, Matěj ; Janík, Jiří (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá trasou nové tramvajové tratě, která spojí stávající tratě na ul. Kounicova a na ul. Štefánikova. Trať pokračuje areálem Jaselských kasáren, ulicí Dělostřeleckou, kde je ukončena tramvajovou smyčkou. Součástí práce byl také návrh nového rozmístění zastávek.
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Tábor-Milevsko
Křemen, Tomáš ; Trejtnar, Radek (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Práce se zabývá prověřením možnosti zvýšení rychlosti pro traťový úsek Tábor - Milevsko. Zvýšení rychlosti je posuzováno s návazností na výhledový grafikon vlakové dopravy. Finální řešení je navrženo s co největší efektivitou vynaložení finančních prostředků. Přihlídnuto je k omezením rychlostí v místech železničních přejezdů, poloh návěstí apod.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.