Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  začátekpředchozí21 - 21  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mezinárodní marketingová strategie Internetové Knihy jízd
Smrček, Ondřej ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Práce popisuje analýzu trhu a tvorbu komplexní marketingové strategie pro novou internetovou aplikaci Internetová Kniha jízd. Podrobně je zde rozebrána příprava jednotlivých složek marketingového mixu, zejména cenové a komunikační politiky a obchodního modelu. Kromě českého trhu je zpracována i strategie pro espanzi na Slovensko.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   začátekpředchozí21 - 21  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.