Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  začátekpředchozí21 - 22  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzájemná interakce problematiky body image a médií
Adamcová, Kristina ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Obsahem bakalářské práce je popis vlivu médií na vnímání lidského těla, speciálně u mladých žen. Je zde diskutováno působení jednotlivých druhů médií typu televize, novin, časopisů a nejnověji i internetu. Práce se také zabývá vlivem body image na politiku a vzhled politiků. Dále vztahem mezi body image a tvorbou pro děti, kterou v mnoha směrech ovlivňuje, a tím modeluje další generace. Na základě dotazníků byl proveden výběr nejatraktivnějších osobností, které byly rozděleny do typových skupin. Těch je celkem sedm, jak u mužů, tak žen. Byly dány do souvislosti vybrané nejatraktivnější celebrity a jednotlivé demografické údaje (věk, pohlaví, vzdělání a velikost místa bydliště). Také je zde rozebrán vztah mezi výběrem populární osobnosti a typem pleti, kterou respondent preferoval. Poté následuje analýza, zda si dotazovaní myslí, že jsou mladší lidé atraktivnější než starší a zda si myslí, že dnešní společnost vytváří tlak na lidi, aby byli fyzicky atraktivní. Poslední otázka se týká názoru lidí na prosazování "skutečné krásy" a jako předchozí otázky, i tato byla v souvislosti s vybranými nejpreferovanějšími osobnostmi.
Využití celebrit v marketingové komunikaci
Adamová, Tereza ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací s využitím celebrit. Jedná se o možnou cestu, jak v dnešní době zaujmout pozornost spotřebitele. Teoretická část přibližuje čtenáři tvorbu účinné marketingové komunikace, následně pak otázky spojené se zapojením celebrity do marketingové komunikace (kdo jsou celebrity a jaký je jejich vliv na spotřebitele, historie použití celebrit, způsoby zapojení celebrit do marketingové komunikace, úskalí spojená s touto problematikou). Praktická část prezentuje výsledky původního průzkumu zkoumajícího zastínění značky celebritou a odlišností vnímání marketingové komunikace s celebritou dle pohlaví a věku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   začátekpředchozí21 - 22  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.