Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20,306 záznamů.  začátekpředchozí20305 - 20306  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.23 vteřin. 

Risk Management Integration and Corporate Governance
Duba, Peter ; Málek, Jiří (vedoucí práce) ; Witzany, Jiří (oponent)
Diplomová práce zkoumá nejdřív funkci a posléze proces řízení rizik v rámci banky z hlediska zejména neoinstitucionální a behaviorální finanční teorie. Nejdřív je analyzována náplň funkce řízení rizik v kontextu maximalizace hodnoty banky. Je dokázáno, že specifický kontext bankovnictví vyžaduje zohledňování celkového rizika aktivit místo pouhé korelace se systematickým rizikem. Rovněž je třeba zohledňovat preference všech stakeholdrů banky a nejenom jejích vlastníků. Z tohoto důvodu se práce dále zaměřuje na trend směřující k integrovanému řízení rizik, který odpovídá na tyto potřeby. Analyzovány jsou zejména koncepty ekonomického kapitálu a podnikového řízení rizik (ERM). V další části práce je zkoumáno smysluplné začlenění procesu řízení rizik v rámci organizační struktury banky v kontextu konfliktních cílů maximalizace zisku a minimalizace rizika. Nesprávné propojení s ostatními bankovními procesy představuje jeden z hlavním problémů efektivního fungování řízení rizik obecně, jako i překážku při implementaci konceptu integrovaného řízení rizik v bankovní praxi. Je ukázáno, že funkce řízení musí mít na jedné straně dosah na strategické řízení banky, na druhé straně musí být transcendentní přes celou strukturu banky. Tyto shledání jsou konfrontovány s bankovní praxí v rámci případové studie.

Názory rodičů na výchovu předškolních dětí v kontextu problematiky výchovných stylů
TESÁRKOVÁ, Jana
Tato bakalářská práce se zabývá způsobem výchovy předškolních dětí v rodině v kontextu problematiky výchovných stylů. Teoretická část objasňuje základní pojmy dané tematiky, dále charakterizuje specifika předškolního vývojového období včetně potřeb předškolního dítěte a podává obraz současné rodiny. Další část je zaměřena na psychologické aspekty výchovných metod, problematiku výchovných stylů a jejich vlivu na rozvoj osobnosti dítěte. Cílem praktické části je nahlédnout do názorů rodičů předškolních dětí na výchovu a porovnat tyto náhledy se stanovisky třídních učitelek MŠ na příkladu sedmi dětí z různého rodinného prostředí.