Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18,938 záznamů.  začátekpředchozí18929 - 18938  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.19 vteřin. 

Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti
NOSKOVÁ, Nina
Cílem práce je vymezit konkurenceschopnost ve vztahu k řízení podniků a na základě metod a postupů strategického řízení zhodnotit tržní pozici (míru konkurenceschopnosti) vybraného podniku.

Moderní manažerské metody a techniky jako faktor konkurenceschopnosti podnikatelského subjektu
BAIEROVÁ, Eva
Existuje mnoho metod a technik řízení a vzhledem k tomu, že konkurenční boj výrazně posiluje, je třeba do řízení zavádět nové trendy a prvky. Připravený management se nebojí jít do změn a dosahovat tak dlouhodobých strategických cílů. Cílem práce je provést analýzu využívaných metod a technik řízení vybraných společností a navrhnout opatření, která by vedla ke zlepšení stávajícího stavu a přispěla k efektivnosti vykonávaných činností. Výsledky výzkumu ukázaly, že organizace aplikují moderní techniky při řízení, rozdíly jsou minimální. Společnosti se přibližují obecnému trendu používání participativního stylu řízení. Výsledky dále potvrdily, že se na manažerských pozicích objevují i ženy. U společností se neprovádí konkurenční analýza. Zde jsou apely na změnu. Na závěr lze konstatovat, že společnosti věnují systému řízení pozornost, uvědomují si poslání manažerů v moderním podniku.

Rozvoj služeb ve vybraném hotelu
STÝSKALOVÁ, Veronika
Tématem diplomové práce je rozvoj služeb ve vybraném hotelu. Hlavním cílem práce byla analýza tržních podmínek, vnitřního prostředí zvoleného podniku a návrh zlepšení managementu a zajištění konkurenceschopnosti Residence U Černé věže. Pomocí dotazníkového šetření u hostů a u zaměstnanců, řízeného rozhovoru s manažerkou a pomocí dalších analýz byla sestavena návrhová řešení.

Návrh marketingové kampaně pro Knihovnu Jiřího Mahena v Brně
Matějková, Kateřina
Předmětem bakalářské práce je návrh marketingové kampaně ke zvýšení konkurenceschopnosti a návštěvnosti v knihovně Jiřího Mahena v Brně. V práci se popisuje a vysvětluje problematika týkající se neziskových organizací, konkrétně příspěvkových organizací. Teoretická část se dále zaměřuje na způsoby financování neziskových organizací, a na řízení vztahů se zákazníkem. Na základě dostupných informací je vypracována analýza vnitřního a vnějšího prostředí, sestaven rozšířený marketingový mix, rozebrány výsledky marketingového průzkumu a z analýz jsou stanovena doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti.

Vybrané marketingové nástroje a právní úprava nekalé soutěže
Večerková, Veronika
Tato diplomová práce se zabývá vybranými marketingovými nástroji a právní up-ravou nekalé soutěže podle obchodního zákoníku. Celá práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou rozebrány základní pojmy důležité pro pochopení prob-lematiky nekalé soutěže podle ObchZ. Konkrétněji se tato práce zaměřuje na vybrané skutkové podstaty, které jsou podrobněji charakterizovány. Dále zde jsou rozebrány marketingové nástroje: reklama, guerrilla marketing a virový marketing. Praktická část je tvořena hodnocením vybraných reklamních kampaní z marketingového a právního hlediska. Součástí je také shrnutí nejčastějších chyb v reklamních sdělení z pohledu nekalé soutěže a následné doporučení na využívání vybraných nástrojů z hlediska nekalosoutěžního jednání.

Návrh komunikačního mixu pro Laser game Brno
Knoflíček, Libor
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu pro Laser game Brno. Teoretická část bakalářské práce popisuje problematiku z oblasti marketingové komunikace a komunikačního mixu. Praktická část obsahuje základní charakteristiku Laser game Brno, popis marketingového mixu a nezbytné analýzy. Návrh komunikačního mixu, který také zahrnuje rozpočet navrhovaných změn, vychází z analýzy současného stavu komunikačního mixu, analýzy konkurence a ze segmentace. Závěr je věnován zhodnocení navrhovaných změn a jejich porovnání se současnou situací.

Analýza mikroprostředí firmy
FEIKLOVÁ, Michaela
Cílem této bakalářské práce na téma Analýza mikroprostředí firmy je provedení analýzy mikroprostředí pro vybranou firmu a na základě zjištěné situace navrhnout případná zlepšení. Závěrečná práce je rozdělena do dvou částí. První část s názvem Literární rešerše je zaměřena na získání teoretického základu, který je nutný k provedení jednotlivých analýz. Tento základ byl získán prostřednictvím studia odborné literatury. Druhá část zahrnuje vlastní práci autorky, která je rozdělena na metodickou část, část zabývající se charakteristikou vybraného podniku, a část ve které byly nastudované metody převedeny do praxe a provedena vlastní analýza. Tato analýza byla dále rozdělena na část zabývající se vlastním podnikem se zaměřením na lidské zdroje, vyráběné produkty a ekonomicko-finanční situaci, a na část analyzující blízké okolí firmy pomocí Porterova modelu pěti konkurenčních sil v odvětví.

Spolupráce v marketingové komunikaci
VAŠKOVÁ, Veronika
V dnešní turbulentní době s neustále rostoucí konkurencí hledají společnosti stále nové způsoby, jak oslovit potenciální zákazníky. Proto se toto hledání přesouvá i za hranice společností a firmy se tak spolují a spolupracují na nových možnostech za účelem dosažení společných cílů. Práce analyzuje způsoby spolupráce u advokátní kanceláře a doporučuje návrhy, které povedou ke zlepšení současné úrovně kooperace ve vybraných oblastech a k lepšímu využití ve spolupráci využívaných komunikačních nástrojů.

Konkurenceschopnost vybraných sportovních center v Českých Budějovicích
MOSEROVÁ, Barbora
Tato diplomová práce je zaměřená na sportovní centra, která zákazníkům poskytují širokou škálu služeb v oblasti sportu, relaxace a často zmiňované wellness. Hlavním cílem diplomové práce bylo posoudit konkurenceschopnost sportovních center v Českých Budějovicích a zmapovat konkurenční prostředí. Dílčím cílem bylo charakterizovat sportovní a tělovýchovné vyžití v jižních Čechách a poznat požadavky zákazníků. K dosažení vytyčených cílů byla použita metoda dotazníkového šetření, SWOT analýza a Porterův model pěti sil. Vhodně sestavený dotazník přinesl údaje o konkurenčním postavení a konkurenceschopnosti jednotlivých sportovních center. Z dotazníkového šetření jsem také získala nejvíce oblíbené a navštěvované sportovní centrum, tedy sportovní centrum s nejlepší pozicí na trhu. S tímto sportovním centrem jsem nadále pracovala {--} stalo se zdrojem pro již zmíněné analýzy.

Analýza konkurenční pozice vybraného podniku
ZAJAC, Aleš
Předmětem této diplomové práce je zhodnocení konkurenční pozice vybraného podniku. Pro určení pozice byly použity strategické metody, které slouží k analýze vnitřního a vnějšího okolí podniku. Konkrétně se jedná o tyto metody: analýza konkurentů, Porterův model pěti sil, SWOT analýza. Použita byla také analýza spokojenosti zákazníků. Dále byla aplikována část metod z finanční analýzy ke zjištění finančního zdraví podniku. V závěru práce je zhodnocena současná pozice podniku na trhu a navrhnuta opatření, která by napomohla ke zlepšení konkurenční pozice.