National Repository of Grey Literature 1,806 records found  beginprevious1797 - 1806  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Zhodnocení strategie podniku Vodafone Czech Republic a. s.
Benda, Tomáš ; Středová, Ivana (advisor) ; Kovář, František (referee)
Předmětem práce je deskripce společnosti Vodafone Czech Republic a. s. a činností, jimiž se zabývá, a provedení strategické analýzy podniku za použití osvědčených analytických modelů se syntézou v rámci SWOT analýzy odhalující strategicky nejvýznamnější faktory působící uvnitř i vně společnosti. Završením práce jsou pak návrhy strategických typů vhodných pro aplikaci na základě doporučení vyplývajících z teoretických přístupů i manažerské praxe.
Formulation and implementation of succesfull strategy
Hrdina, Jiří ; Janoušková, Alena (advisor) ; Křapka, Vladimír (referee)
Stanovení hodnotové výhody pro zákazníka, SWOT analýza a Porterova analýza pěti konkurečnčních sil jako podklad pro tvorbu cílů a měřítek s využitím přístupu Balanced Scorecards.
Business plan
Študentová, Petra ; Eisler, Jan (advisor) ; Miličková, Tereza (referee)
Cílem diplomové práce bylo sestavit funkční strategický podnikatelský plán pro potřeby vedení firmy NEOTECH, a. s. a podat tak věrohodnou zprávu o její současné situaci, poznat její silné a slabé stránky, identifikovat konkurenci, zjistit její možnosti a schopnosti jako východisko pro navržení strategických opatření.
Strategie Komerční banky po akvizici skupinou Société Générale
Skoumal, Martin ; Kostková, Hana (advisor) ; Taušer, Josef (referee)
Práce popisuje akvizici Komerční banky francouzskou skupinou Société Générale, analyzuje strategii uplatněnou novým vlastníkem. Hodnotí nový obchodní model banky a sleduje úspěšnost jeho aplikace v českém bankovním prostředí. Práce popisuje proces transformace a jeho dopad na obchodní a finanční výsledky banky.
Starbucks - Mazinárodní strategie a cesta na výsluní
Zábranská, Marie ; Bílková, Jana (advisor) ; Čápová, Ludmila (referee)
Diplomová práce se zabývá analýzou mezinárodního úspěchu společnosti Starbucks. Příčiny tohoto bezprecedentního úspěchu jsou nejprve detekovány ve vnějších faktorech a v odvětví samotném. Následuje pozorování strategických kroků společnosti od založení až po mezinárodní expanzi a podrobná deskripce interních praktik společnosti. V analytické části je pak vymezen a aplikován model, který byl vyvinut na Bocconské univerzitě v Miláně. Jednotlivé předpoklady modelu jsou porovnávány s postupem společnosti Starbucks. Vyhodnocením shodností a odlišností reality a modelu se pak dochází k závěrům, které vysvětlují příčiny extrémně pozitivních výsledků společnosti Starbucks a její schopnosti přeměnit stagnující neatraktivní odvětví na lukrativní obor s vysokými maržemi.
International strategy of Carrefour
Neuwirthová, Daniela ; Kostková, Hana (advisor) ; Čápová, Ludmila (referee)
Cílem této diplomové práce je analyzovat měnící se podmínky v oblasti maloobchodu a dokumentovat tyto změny a nové vývojové trendy na příkladu českého maloobchodního trhu a francouzského distribučního řetězce Carrefour, který letos opouští český trh. Nejprve se zaměřím na analýzu distribučního prostředí, dále na vývoj maloobchodu ve světě a v České republice a nakonec na konkurenční boj distribučních řetězců v České republice.
Komunikační strategie v cestovním ruchu Krajského úřadu Středočeského kraje
Krausová, Lucie ; Puklová, Liběna (advisor)
Práce přibližuje význam komunikace v cestovním ruchu a popisuje obecnou tvorbu komunikační strategie. Dále obsahuje existující komunikační strategii v cestovním ruchu Krajského úřadu Středočeského kraje a vlastní návrh komunikační strategie. V poslední části je komunikační strategie v cestovním ruchu Krajského úřadu Středočeského kraje zhodnocena a porovnána s návrhem. Přiloženy jsou propagační materiály úřadu a vlastní návrh propagačního letáku.
Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu
Michaud, David ; Kostková, Hana (advisor) ; Král, Petr (referee)
Diplomová práce ?Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu? si klade za cíl analyzovat marketingovou strategii společnosti Renault. Práce nejdříve popisuje společnost Renault jako takovou. Zaměřuje se na historii společnosti, firemní strategii a aktuální střednědobé cíle. Následující část popisuje přístup firmy Renault k výzkumu trhu. Zde je popsán jak kontinuální, tak jednorázový výzkum. Poté práce detailně rozebírá segmentaci, targeting a positioning. Všechny tři strategické marketingové přístupy jsou analyzovány teoreticky i prakticky, tedy z pohledu firmy Renault.
Veletrhy a výstavy jako součást exportní strategie českých firem
Vondruška, Jaroslav ; Lukáš, Zdeněk (advisor) ; Cibulková, Iveta (referee)
V práci je uvedeno základní členění a obecná problematika veletrhů a výstav. Pozornost je věnována jejich postavení v marketingu a v pronikání na zahraniční trhy. Cílem práce je usnadnit vystavovateli výběr veletrhu, přičemž důraz je kladen na zahraniční akce a jejich rozdělení, s ohledem na vývoj a výzvy českého exportu. Práce rozebírá i podporu pro vystavovatele z prostředků státu a EU.

National Repository of Grey Literature : 1,806 records found   beginprevious1797 - 1806  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.