Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,575 záznamů.  začátekpředchozí1571 - 1575  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mezinárodní strategie obchodního řetězce Carrefour
Neuwirthová, Daniela ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Čápová, Ludmila (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat měnící se podmínky v oblasti maloobchodu a dokumentovat tyto změny a nové vývojové trendy na příkladu českého maloobchodního trhu a francouzského distribučního řetězce Carrefour, který letos opouští český trh. Nejprve se zaměřím na analýzu distribučního prostředí, dále na vývoj maloobchodu ve světě a v České republice a nakonec na konkurenční boj distribučních řetězců v České republice.
Komunikační strategie v cestovním ruchu Krajského úřadu Středočeského kraje
Krausová, Lucie ; Puklová, Liběna (vedoucí práce)
Práce přibližuje význam komunikace v cestovním ruchu a popisuje obecnou tvorbu komunikační strategie. Dále obsahuje existující komunikační strategii v cestovním ruchu Krajského úřadu Středočeského kraje a vlastní návrh komunikační strategie. V poslední části je komunikační strategie v cestovním ruchu Krajského úřadu Středočeského kraje zhodnocena a porovnána s návrhem. Přiloženy jsou propagační materiály úřadu a vlastní návrh propagačního letáku.
Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu
Michaud, David ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práce ?Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu? si klade za cíl analyzovat marketingovou strategii společnosti Renault. Práce nejdříve popisuje společnost Renault jako takovou. Zaměřuje se na historii společnosti, firemní strategii a aktuální střednědobé cíle. Následující část popisuje přístup firmy Renault k výzkumu trhu. Zde je popsán jak kontinuální, tak jednorázový výzkum. Poté práce detailně rozebírá segmentaci, targeting a positioning. Všechny tři strategické marketingové přístupy jsou analyzovány teoreticky i prakticky, tedy z pohledu firmy Renault.
Veletrhy a výstavy jako součást exportní strategie českých firem
Vondruška, Jaroslav ; Lukáš, Zdeněk (vedoucí práce) ; Cibulková, Iveta (oponent)
V práci je uvedeno základní členění a obecná problematika veletrhů a výstav. Pozornost je věnována jejich postavení v marketingu a v pronikání na zahraniční trhy. Cílem práce je usnadnit vystavovateli výběr veletrhu, přičemž důraz je kladen na zahraniční akce a jejich rozdělení, s ohledem na vývoj a výzvy českého exportu. Práce rozebírá i podporu pro vystavovatele z prostředků státu a EU.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,575 záznamů.   začátekpředchozí1571 - 1575  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.