Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí14 - 23další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kameraman a využití software Adobe CC 2015 pro triky, střih a korekce (Adobe After FX, Adobe Premiere Pro, Adobe Speedgrade)
Votýpka, Vojtěch ; WEISER, Antonín (vedoucí práce) ; JÍCHA, Marek (oponent)
Kromě pojednání o softwaru obsahuje práce kapitoly věnující se nízkorozpočotvé kinematografii a související se současnou úlohou absolventa katedry kamery. Obsáhlou kapitolu tvoří budování vlastního pracoviště pro barevní korekce, jako cesty k nezávislosti a kontrole výsledného obrazu.
Problematics of the Long take in Film
Rachatasakul, Kan-anek ; JÍCHA, Marek (vedoucí práce) ; SMUTNÝ, Vladimír (oponent)
I want to examines the Logn Take or sequence shot for its impact on the audience´s reception of a film.
Cesta k širokoúhlé kinematografii
Matoušek, Philip ; SMUTNÝ, Vladimír (vedoucí práce) ; MACÁK, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá vývojem širokoúhlé kinematografie a snaží se popsat hlavní postupy vývoje v rámci dějin kinematografie. Hlavní důraz kladu na čas vzniku kinematografie na konci 19. století a na stanovení normy negativu o šířce 35mm, a potom na čas koncem 20. let, kde se tato norma málem proměnila vnovou normu širokého formátu, a konečně prosazení nové normy širokoúhlé kinematografie v 50. letech.
The Use and Significance of Slow Motion in Film
Waghmare, Sourabh ; FUXJÄGER, Klaus (vedoucí práce) ; WEISER, Antonín (oponent)
I want to write about Slow Motion in film - how it began to be used and how its use has evolved in film, technical considerations for shooting slow-motion and possibly an analysis of scenes that have used slow motion for the impact these scenes made on the viewers.
Porovnání starých a současných snímacích objektivů v kombinaci s digitální kamerou
Jakubec, František ; HOJDA, Petr (vedoucí práce) ; MIKŠ, Antonín (oponent)
Mezi výrazové prostředky kameramana patří mimo jiné práce s objektivy a jejich vlastnostmi. Dnes se mnoho podobných optických efektů řeší postprodukčně. Nicméně právě tento výrazový prvek je zajímavý při kombinaci moderní záznamové technologie a objektivů, které mají různé „nectnosti". Tato práce prozkoumává malou oblast této problematiky. V teoretické části jsou rozebrány základní obecné vlastnosti optických soustav, jejich aberace a měření kvality obrazu. Dále je zde popsána kamera a objektivy, se kterými se prováděly praktické testy. V analytické části je pak provedena analýza nasnímaných testů.
Natáčení při nízkých hladinách osvětlení
Lipský, Tomáš ; ŠEC, Martin (vedoucí práce) ; MYSLÍK, Jiří (oponent)
V rámci tématu natáčení při nízkých hladinách osvětlení bych chtěl kromě filmového negativu a ostatních k němu se vztahujících již probádaných vlastností a skutečností věnovat pozornost především současným digitálním kamerám využívaných v kinematografii. Dále bych toto téma rozvinul v oblasti problematiky dynamického rozsahu, barevné reprodukce a dalších parametrů, které výrazně ovlivňují práci a vyjadřovací prostředky kameramana v podmínkách s nízkou hladinou osvětlení. Dalším důležitým aspektem jsou v této problematice skutečné parametry a limity současných zobrazovacích systémů (digitální projekce, LCD monitory a televize, OLED, a jiné technologie) a celkového digitálního řetězce, po kterém může teprve dojít ke shlédnutí a porovnání kvalit výsledného obrazu.
Obrazové senzory v kameramanské praxi
Pospíšil, Petr ; MYSLÍK, Jiří (vedoucí práce) ; ŠEC, Martin (oponent)
Souhrn a popis jednotlivých typů digitálních obrazových senzorů, jejich vlastnosti a využití těchto znalostí při práci kameramana.
The Cinematographer´s Role in Digital Century
Kmins, Jurgis ; SMUTNÝ, Vladimír (vedoucí práce) ; JÍCHA, Marek (oponent)
Cinematography is experiencing major changes. Photochemical film has been a format for capturing images for more than a century. It the 21st centruy, digital era is overtaking established traditions of filmmaking. This thesis explores the technical aspects of digital technology, which could help in choosing a camera system for a particular project.
ZÁKLADY PRÁCE NA AV DÍLE V PROGRAMU ADOBE AFTER EFFECTS
Švejkar, Jan ; SUK, Aleš (vedoucí práce) ; Štěpánek, František (oponent)
Motivací k výrobě této práce je hlad posluchačů katedry střihové skladby po seznámení s možnostmi programu Adobe After Effects. Tato práce si klade za cíl seznámit čtenáře s postupy při postprodukci audiovizuálního díla za využití programu AAE. V první části se zaměřím na představení pracovního prostředí a struktury programu, v druhé seznámím čtenáře se základními pracovními postupy. Ve třetí části pak ukážu několik vybraných postupů a řešení konkrétních situací při výrobě audiovizuálního díla, se kterými se střihač setkává nejčastěji. Účelem této práce proto není kompletní představení funkcionality tohoto programu. Jako posluchač KSS jsem subjektivně vybral pro mě nejdůležitější a nejzajímavější funkce. Po přečtení této práce bude střihač schopen provádět retuše, maskování, stabilizaci obrazu, klíčovování, výrobu animovanaých titulků, tvorbu animatiků a další činnosti, které nejsou proveditelné v běžných střihových programech.
Přirozenost obrazu v kinematografii
Belica, Ondřej ; MAREK, Diviš (vedoucí práce) ; MACÁK, Jiří (oponent)
Účelem této práce je prozkoumat metody stylizace obrazu především v hrané tvorbě a transformaci reality na filmové plátno. Snaží se definovat pojem přirozený obraz jako běžný postup kameramanské tvůrčí práce. Stejně tak shrnuje stylizační prostředky používané kameramany po celém světě v historii i současnosti ve vztahu k normální percepci vizuální reality. Součástí práce je i studie, která pomocí eye-trackingové kamery zkoumá rozložení pozornosti na vybraných obrazech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí14 - 23další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.