Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 158 záznamů.  začátekpředchozí127 - 136dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Možnosti využití e-learningu při výuce fyziky na ZŠ
BEDNÁŘ, Vít
Diplomová práce v teoretické části popisuje na základě rešerše různé druhy elektronického vzdělávání s jeho vývojem a zejména souvislostmi k pedagogice na základní škole a psychosociálními aspekty. Uvádí možnosti využití multimédií ve výuce Fyziky. Dále pak v praktické části popisuje konkrétní nasazení LMS Moodle pro výuku Fyziky obor Kapaliny pro výuku stylem blended learning a srovnává ho s výukou tradičním způsobem.
Využití multimediálních aplikací k propagaci v uměleckém odvětví
Hemzová, Jitka
Text se zabývá možnostmi multimediálních aplikací a jejich užitím v oblasti propagace kreativního sektoru. Teoretická část práce uvádí poznatky o marketingu umění, internetovém marketingu, o multimédiích a herních principech. Zabývá se také technologií Flash, díky níž lze na internet umisťovat složité animované prvky. Praktická část textu aplikuje získané teoretické znalosti při vytváření interaktivní hry sloužící právě k propagaci uměleckých organizací.
Hypermediální a interaktivní žurnalistika
SKLENIČKOVÁ, Kateřina
Nástup digitálních technologií v druhé polovině 90. let minulého století výrazným způsobem ovlivnil povahu produkce, distribuce a konzumace žurnalistických obsahů: tištěná a audiovizuální média byla nucena přesunout své obsahy do online prostředí internetu; žurnalistická praxe získala výrazně multimediální charakter; došlo k rozvoji tzv. občanské/participatorní žurnalistiky; "tradiční" převážně jednosměrná komunikace se v mnoha ohledech proměnila na komunikaci typu všichni-všichni; objevila se řada hypermediálních a výrazně interaktivních projektů pohybujících se na hranici mezi žurnalistikou, dokumentarismem a aktivismem. Cílem bakalářské práce bude postihnout tyto klíčové trendy a popsat základní charakteristiky "nové" multimediální a hypermediální žurnalistiky. Úvodní část práce shrne základní rysy akademické reflexe těchto trendů, v druhé části se pak zaměří na představení některých vybraných on-line projektů, které tyto trendy reprezentují.
Multimediální výukový program k výuce regionální geografie Austrálie a Nového Zélandu na 2. stupni ZŠ
BROŽOVÁ, Kristýna
Diplomová práce se zabývá tématem výuky regionální geografie Austrálie a Nového Zélandu na 2. stupni základních škol. Hlavním cílem je vytvoření multimediálního výukového programu, vytvořeného v programu SMART notebook 11 určeného pro výuku na interaktivní tabuli, k programu je vypracovaná metodická příručka pro učitele. Výukový program je vypracovaný v souladu se vzdělávacími dokumenty (RVP ZV). Součástí teoretické práce je didaktická analýza učebnic a pracovních sešitů určených pro 2. stupeň základních škol. Pro představu o rozsahu učiva a časové dotaci tématu bylo provedeno šetření metodou řízeného rozhovoru s učiteli zeměpisu na vybraných školách.
VÝUKA MÍSTNÍHO REGIONU NA 2.STUPNI ZŠ NA PŘÍKLADU REGIONU ŽDÁRU NAD SÁZAVOU
KRAFTOVÁ, Ivana
Diplomová práce se zabývá problematikou výuky místního regionu na 2. stupni základní školy. Hlavním cílem je tvorba návrhu koncepce učiva k výuce místního regionu SO ORP Žďár nad Sázavou. Diplomová práce se skládá ze tří částí. Část teoretická se zabývá geografickou charakteristikou řešeného území, postavením učiva v kontextu RVP ZV a moderními metodami ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ. V části výzkumné jsou rozpracovány a vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření, prováděného na vybraných základních školách. Praktická část zahrnuje výukové materiály v podobě dvou multimediálních učebnicích, pracovních listů pro žáky a metodické příručky pro učitele.
Multimediální prezentace organizace
KUBINČIAK, Jan
Práce shrnuje poznatky z okruhů multimédií, jejich definice a využití v oblasti prezentace. Pro tyto účely shrnuje obecné zásady, které jsou stanoveny jako vhodné při návrhu a tvorbě prezentace. Stanovuje rámcově pravidla, která je třeba dodržet vzhledem k různým účelům a formám prezentací v organizaci. Nabyté znalosti jsou demonstrovány ve vzorové multimediální prezentaci vytvořené v aplikaci Adobe InDesign.
Kniha v multimediálním světě
SLÁDKOVÁ, Lenka
Bakalářská práce se věnuje různým typům medií (film, zvuková kniha, elektronická kniha) jako alternativní možnosti tištěné knihy. Výzkum se zaměří na přístup středoškolských studentů v okrese Písek k těmto typům medií. Práce se inspiruje z dosavadního výzkumu čtenářů prováděného Jiřím Trávníčkem. Zkoumání bylo prováděno na základě dotazníkové metody.
Tvorba výukových materiálů s multimediální podporou se zaměřením pro výuku jazyků
LIŠKA, Pavel
Diplomová práce ?Tvorba výukových materiálů s multimediální podporou se zaměřením pro výuku jazyků? soustředí pozornost na problematiku produkce výukových materiálů za využití dostupného technologického zázemí (softwarů, interaktivní tabule, počítače, projektoru, přenosných paměťových médií atd.) K řešení zadání diplomové práce bylo zapotřebí vyhledat a projít již vytvořené sady výukových materiálů dostupných široké veřejnosti a volně stažitelných z internetu; vytvořit na základě těchto získaných informací, potřeb a materiálů nové výukové sady, které budou v korespondenci s potřebami současného rámcového vzdělávacího programu pro základní školy a také s uplatněním mezipředmětových vztahů. Cílem diplomové práce je také metodika vytvoření digitálního portfolia, které si žáci budou moci nést po celou dobu svého studia na různých typech paměťových médií, a to nejen na 1. stupni základní školy. Očekávaná využitelnost byla ověřena v rámci souvislé praxe či různých jiných praxí, které jsou součástí studia a také díky spolupráci s vyučujícími. Přínosem této diplomové práce by měla být použitelná sada materiálů přiložená na CD s metodikou pro učitele 1. stupně základních škol.
Výuka programování v jazyce Python
FORTELKA, Tomáš
Tato bakalářská práce má za cíl vytvořit kolekci výukových lekcí, které budou využitelné pro výuku objektově orientovaného programování na střední i vysoké škole. Python je dynamický objektově orientovaný jazyk, který se kromě využití v praxi, setkává s příznivou odezvou i jako jazyk používaný v úvodních kurzech objektově orientovaného programování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 158 záznamů.   začátekpředchozí127 - 136dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.