Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 127 záznamů.  začátekpředchozí125 - 127  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Image školy jako jedno z kritérií výběru střední školy rodiči a budoucími studenty
SUCHÁNKOVÁ, Hedvika
Bakalářská práce se zabývá tématem z oblasti školského managementu, jak se střední školy prezentují veřejnosti a do jaké míry úroveň těchto prezentací podporuje rodiče při rozhodování o výběru střední školy pro své děti. V teoretické části jsou popsány základní pojmy image, druhy image význam řízení vztahů ve službách, image školy a způsoby analyzování image. Cílem této práce je zjistit kritéria, podle kterých rodiče hledají vhodnou ekonomickou školu pro své dítě, a to ve vazbě na vybrané aspekty image školy. Z výsledků zpracovaných formou interview bylo vybráno několik významných kritérií souvisejících s image školy, které jsem následně sledovala v internetových prezentacích středních škol s ekonomickým zaměřením v oblasti Českých Budějovic.
Model založení Montessori zařízení pro děti v předškolním věku
BARTESOVÁ, Adéla
Hlavním cílem práce bylo vytvoření modelu uceleného projektu předškolního zařízení, které bude vychovávat a vzdělávat děti podle vzoru alternativní pedagogické koncepce Marie Montessori. Aby mohl být naplněn hlavní cíl, musel být nejdříve zrealizován cíl dílčí, ve kterém měla autorka zmapovat praxi Montessori zařízení pro děti v předškolním věku v České republice včetně pořízení fotodokumentace. Dílčí cíl byl naplněn sběrem empirických dat v Montessori zařízeních po celé České republice. Výzkum byl uskutečněn metodou dotazování technikou volného rozhovoru s vedoucími pracovníky nebo učitelkami Montessori tříd. Ve vazbě na sběr dat v terénu mohla autorka naplnit cíl hlavní, a to vytvořit projekt modelového Montessori zařízení pro děti v předškolním věku. Projekt zahrnuje cíle zařízení, vymezení cílové skupiny, možnosti právních forem zařízení, ekonomickou rozvahu, nabízené služby, zájmové aktivity, metody a formy práce, personální zajištění, provozní záležitosti, prostorové a materiální vybavení včetně Varianty dispozičního řešení, otázky hodnocení a udržitelnosti projektu. Výsledky diplomové práce, především vytvořený model založení Montessori zařízení s předkládanou variantou dispozičního řešení, budou sloužit jako ucelený transparentní návrh jak založit Montessori předškolní zařízení.
Public relations mateřské školy.
MARŠÁNOVÁ, Jindřiška
Anotace Současné financování škol a školských zařízení je založeno na výkonech , tedy na počtu žáků, kteří školu navštěvují, a proto se školy dostávají do konkurenčního boje o zákazníka, což je žák. Nezbytností v řízení školy a školských zařízení se tedy stává marketing školy. Součástí marketingu školy je public relations, který napomáhá ke zviditelnění škol, k propagaci jejich činností a záměrů. Obsahem teoretické části je obecná charakteristika marketingu a marketingu školy. Zvláštní důraz je kladen na vztah mateřské školy s veřejností, na její propagaci a otevření se vůči okolí, což je dnes velmi důležité. Praktická část mapuje situaci, jak se mateřské školy prezentují na veřejnosti a v jakém rozsahu využívají prostředků public relations. Výzkum byl proveden v rámci mateřských škol celé ČR a z pohledu rodičů Mateřské školy Dačice. Součástí práce je návrh komplexního systému PR Mateřské školy Dačice se zaměřením na společnou identifikaci pracovišť.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 127 záznamů.   začátekpředchozí125 - 127  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.