Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 137 záznamů.  začátekpředchozí123 - 132další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace SWOT analýzy na vybraný podnik
LETOVSKÁ, Pavla
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit prostředí, ve kterém se vybraný podnik nachází a na základě toho pak aplikovat analýzu SWOT. Pro práci byla vybraná společnost MONTZA v.o.s., která se pohybuje v oblasti stavebnictví. Společnost funguje od roku 1992 a sídlo má na jihu Čech, v Českých Budějovicích. Aplikovaná SWOT analýza slouží k vymezení silných stránek podniku, slabých stránek, příležitostí a ohrožení působící na podnik. Pro bližší poznání prostředí, ve kterém se podnik nachází, musely být nejprve použity jiné analýzy. Jako základní nástroj pro analyzování vnějšího prostředí byla použita analýza STEP. Tato analýza identifikuje vlivy sociální, technologické, ekonomické a politické. Pro bližší poznání vnitřního prostředí společnosti byla použita Analýza výsledků v jednotlivých funkcionálních oblastech. Tato analýza rozebírá oblasti výroby, financí, marketingu, úrovně řízení a lidské zdroje, a nakonec také výzkum a vývoj. V práci nebyla opomenuta Analýza zájmových skupin, která nám identifikuje jednotlivé skupiny mající na podnik určitý vliv. Díky matici zájmových skupin bylo zjištěno, jak s danými skupinami do budoucna pracovat. Tyto kroky sloužily k vymezení faktorů pro SWOT analýzu. Na základě srovnání těchto faktorů byla definována strategie, kterou by se měl podnik řídit. Tato strategie říká, jaké kroky do budoucna by měla analyzovaná společnost podnikat. Nejvhodnější strategií byla strategie Konfrontace, která poukazuje na fakt, že podnik by měl dostatečně využít své silné stránky k odvrácení působících hrozeb.
Vnitřní prostředí vybraného podniku a jeho zhodnocení
ŠVAMBERK, David
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současné situace vybraného podniku prostřednictvím vybraných analýz vnitřního prostředí. Na základě zjištěných poznatků a následné navržení optimální strategie pro daný podnik ke zlepšení jeho silných stránek a odstranění slabých stránek. Vnitřní prostředí podniku bylo hodnoceno pomocí analýzy v jednotlivých funkcionálních oblastech. Analýza v jednotlivých funkcionálních oblastech zahrnovala marketing, řízení lidských zdrojů a finanční analýzu. Dále byla zpracována SWOT analýza, díky níž byly stanoveny slabé a silné stránky a příležitosti a ohrožení. Po zpracování všech analýz a na základě řízeného rozhovoru s ekonomickým představitelem podniku, byla navržena strategie dalšího možného rozvoje podniku.
Analýza vnitřního prostředí vybraného podniku se zaměřením na finanční analýzu
MACHO, Jakub
Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnocení současné situace vnitřního prostředí podniku především prostřednictvím finanční analýzy a navržení případných rámcových změn pro zefektivnění řízení podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 137 záznamů.   začátekpředchozí123 - 132další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.