Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 125 záznamů.  začátekpředchozí122 - 125  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nadané děti a přístupy k nim
ŠIMEČKOVÁ, Šárka
Diplomová práce je zaměřena na nadání a metody jeho rozvíjení. V úvodu práce jsou vysvětleny základní pojmy (nadání, jeho formy, talent,{\dots}), následně způsoby odhalování a rozpoznávání nadaného jedince, druhu nadání a typických znaků nadání. Dále jsou zmíněny přístupy ve vzdělávání nadaných dětí a způsob určení vhodné metody práce pro konkrétního jedince. V praktické části práce jsou tyto přístupy a metody posuzovány na základě reálného využití a využívání v praxi. Podkladem pro toto posouzení je hodnocení učitelů a rodičů žáka. Informace získané výzkumnou činností jsou porovnávány s údaji uvedenými v teoretické části práce.
Identifikace talentů závodníků na horských kolech a vyhodnocení jejich výkonnostního růstu a tréninkové zátěže.\\
MODLITBA, Martin
Ve vrcholovém sportovním tréninku je jedním ze základních principů princip perspektivního zaměření. V jeho smyslu jsou vyhledáváni pro jednotlivá sportovní odvětví talentovaní a somaticky vhodní jedinci. U mladých sportů jako jsou závody horských kol však doposud chybí podrobnější podklady pro tento výběr. Proto je nutné analyzovat pomocí kasuistické studie výkonnostní růst nejúspěšnějších mladých závodníků. Cílem této diplomové práce je vyhledání úspěšných závodníků na horských kolech a vysledování společných faktorů vhodných pro identifikaci talentovaných jedinců. Práce by měla také přispět k objasnění, jakým způsobem se vybraní jedinci dopracovali ke svým úspěchům.\\
HODNOCENÍ A ROZVOJ ZAMĚSTNANCŮ VE SPOLEČNOSTI AHOLD CZECH REPUBLIC, A.S.
Ullmannová, Kateřina ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu personální práce v maloobchodní společnosti AHOLD Czech Republic, a.s. s důrazem na oblasti hodnocení a rozvoje jejích zaměstnanců. V první části diplomové práce nabízím čtenáři teoretický přehled užívaných metod při hodnocení zaměstnanců, který následně aplikuji na mnou analyzovanou společnost. V rámci této části navrhuji možné inovace tohoto systému. Druhá část práce je věnována problematice rozvoje zaměstnanců, technikách učení a implementací talent managementu ve společnosti AHOLD Czech Republic, a.s.
Řízení talentů
Herlesová, Hana ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Lansky, Miroslav (oponent)
Tato práce se zaměřuje na konfrontaci teorie a praxe v oblasti řízení talentovaných pracovníků. První část práce je zpracována výhradně na základě teoretických poznatků a odborné literatury. Je zaměřena především na vysvětlení pojmů talent a řízení talentů. Dále se pak zabývá jednotlivými oblastmi, na které je potřeba se v oblasti řízení talentů zaměřit. Druhou částí jsou naopak praktická východiska, procesy a programy společnosti IBM. Vzhledem k velikosti firmy je nutností takovéto procesy mít precizně připravené, a to nejen na papíře, ale také je uvést do praxe a dodržovat podmínky procesu pro zajištění jeho úspěšnosti. V této práci je popsán proces identifikace nových talentů, výběr, rozvoj a v neposlední řadě také udržení talentovaných pracovníků. Jednotlivé popisy oblastí jsou doplněny o obrázky a tabulky, aby daná problematika byla přehlednější. V této sekci práce je i částečně konfrontována teorie s praxí, jak se jednotlivé procesy a oblasti řízení společnosti IBM liší od teoreticky nadefinovaných oblastí řízení talentů. Důležitý je také odlišný pohled teorie a praxe na pojem "talent". Tato část je zpracována především na základě interních materiálů a rozhovorů s personalisty. Třetí část obsahuje shrnutí poznatků a závěry utvořené na základě porovnávání teoretické a praktické části. Ve čtvrté části tato práce hodnotí aktuální téma finanční krize a její vliv na oblast řízení talentů, především tedy z pohledu benefitů a bonusů pro talentované pracovníky. IBM.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 125 záznamů.   začátekpředchozí122 - 125  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.