National Repository of Grey Literature 15 records found  previous11 - 15  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Marketing Communications with an Emphasis on Sales Promotion
JURKOVÁ, Martina
The title of this master´s thesis is Marketing Communications with an Emphasis on Sales Promotion. This master´s thesis is focused on marketing communications of czech beer brands in the company Heineken Česká republika, a.s. The main aim of this thesis is to analyse and describe sales promotion tools which have been used in the chosen company and to propose or recommend new tools which could be potentially used on the basis of comparison of used tools with the tools which can be found in the literature.
Mezipodnikové srovnávání pivovarů v ČR
Holík, Filip ; Vávrová, Hana (advisor) ; Klečka, Jiří (referee)
Práce se zabývá mezipodnikovým srovnáváním čtrnácti českých pivovarů v letech 2005-2007. Podniky jsou seřazeny různými metodami dle poměrových ukazatelů finanční analýzy, rozčleněny do skupin klasifikační metodou a podrobeny grafické spider analýze. Jsou posouzeny přednosti a nedostatky užitých srovnávacích metod.
Finanční analýza Pivovarů Staropramen, a.s.
Kryvarotska, Sviatlana ; Scholleová, Hana (advisor) ; Horník, Tomáš (referee)
Cílem této práce je analýza finančního zdraví společnosti Pivovary Staropramen, a.s. a její vývoj v letech 2002-2006. Obsahem práce jsou metody, použité při její zpracovaní, a dále jejich praktické využití.
Finanční analýza podniku Pivovary Staropramen, a.s.
Holá, Renata ; Olejníková, Hana (advisor) ; Lebedzeu, Uladzimir (referee)
Práce obsahuje popis a finanční zhodnocení společnosti Pivovary Staropramen, a. s., která patří mezi nejvýznamnější producenty piva v České republice. Finanční situace podniku byla zkoumána za roky 2000 - 2005. Součástí práce je také mezipodnikové srovnávání,kde jsou Pivovary Staropramen porovnávány s dalšími 9 pivovary.
Finanční analýza Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Píhrtová, Kristýna ; Marek, Petr (advisor) ; Brabenec, Tomáš (referee)
Cílem diplomové práce je zhodnotit za pomoci finanční analýzy finanční zdraví společnosti Rodinný pivovar BERNARD a.s. Práce je rozdělena do dvou základních částí, metodické a praktické. V metodické části je uvedena obecná charakteristika finanční analýzy, zdroje vstupních informací a používané metody. V praktické části je nejprve proveden nástin situace na trhu piva v České republice a představena společnost. V další části jsou metody finanční analýzy aplikovány na společnost Rodinný pivovar Bernard a interpretovány výsledné hodnoty. V závěru praktické části je provedeno porovnání pivovaru s odvětvím a konkurenčním pivovarem.

National Repository of Grey Literature : 15 records found   previous11 - 15  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.