Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití didaktických pomůcek ve výuce angličtiny na 1.st. ZŠ
HŮRKOVÁ, Lenka
Tato diplomová práce se zabývá didaktickými pomůckami a jejich využitím v hodinách anglického jazyka na prvním stupni ZŠ. V úvodu práce charakterizuji specifika výuky anglického jazyka na prvním stupni ZŠ, objasním pojem didaktická pomůcka, rozčlením typy pomůcek a možnosti jejich využití tak, aby výuka byla různorodá, zábavná, účinná a především ulehčila žákům jejich edukační proces. V praktické části mé práce jsou uvedeny pomůcky, které využívají pedagogové v praxi. Je zde popsáno, jak jsou jednotlivé pomůcky zakomponovány do hodin anglického jazyka a jak je vnímají učitelé z hlediska oblíbenosti použití. Také jsou zde uvedeny různé druhy pomůcek, které si žáci v hodinách anglického jazyka oblíbili, a podle stupně jejich atraktivity bylo vybráno několik nejoblíbenějších pomůcek.
Výuka angličtiny pro lidi s psychickými poruchami
EINRAMHOFOVÁ, Andrea
Moje diplomová práce se věnuje výuce anglického jazyka pro lidi s duševním onemocněním. V teoretické části se věnuji popisu termínů jako handicap, integrace a inkluze. Dále zde popisuji projekt VIVACE a centrum Domino. Věnuji se i jednotlivým diagnózám klientů Domina. V dalších kapitolách teoretické části se věnuji vhodným didaktickým metodám a zásadám ve vzdělávání handicapovaných a popisuji motivaci k učení. V praktické části popisuji detailně hodiny angličtiny s vařením, které proběhly v centru Domino, a hodnotím jejich průběh. Cílem je popsat vhodné didaktické metody a zásady pro výuku cizího jazyka u handicapovaných lidí.
Rozvoj komunikačních dovedností prostřednictvím dramatických technik
ŽIŽKOVÁ, Barbora
Má diplomová práce se zabývá rozvojem komunikačních dovedností prostřednictvím dramatických technik. V teoretické části se zabývám možností využití dramatických technik ve škole obecně i přímo v hodinách anglického jazyka. Snažím se vysvětlit největší výhody a nevýhody využití dramatických technik. Zabývám se také rolovou hrou jako základní dramatickou metodou a opravováním chyb během dramatických technik. Následuje pak definice pojmu komunikační dovednost a vysvětlení, jak komunikační dovednosti definuje RVP a SERRJ. V praktické části se věnuji nejprve charakteristice školy a třídy, ve které jsem prováděla výzkum. Následuje popis čtyř aktivit, které jsou založeny na dramatických technikách a zároveň jsou vhodné k rozvoji komunikačních dovedností u žáků. Mou snahou bylo, aby aktivity zapadaly do sylabu výuky dané třídy. Cílem práce je ukázat teoretická východiska a praktické využití dramatických technik a zjistit, zda jsou dramatické techniky skutečně vhodné pro rozvoj komunikačních dovedností u žáků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.