Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role žáků na základní škole
BROUČKOVÁ, Magdalena
Předkládaná diplomová práce s názvem Role žáků na základní škole se skládá ze dvou částí. Jedná se o část teoretickou a část praktickou. Teoretická část si klade za cíl blíže osvětlit problematiku sociálních rolí a to v souvislosti s dalšími faktory, které s tématem souvisí. Nejdůležitější kapitolou teoretické části práce je kapitola nesoucí název Sociální role, statusy a pozice, ve které je blíže popsána problematika sociálních rolí a i konkrétní sociální role, se kterými se na základní škole můžeme setkat. V praktické části je využito dotazníkové šetření využívající škálu a metodu žákovských nominací. Cílem práce je zjistit, do jaké míry se shoduje pohled žáků dané třídy a pohled jejich třídního učitele na fungování dané třídy a na sociální role, které se v ní objevují.
Sociální interakce v rodinné firmě
SVOBODA, Andrea
Cílem této práce bylo provedení sociometrického testu, a tím následným zjištěním sociálních pozic v rodině a společnosti HCS Bohemia s. r. o., ve které část rodinných příslušníků pracuje, případně návrh změn, které by zlepšily současný stav či usnadnily budoucí rozvoj.Teoretické poznatky, sepsané v literární rešerši, byly podkladem pro zjišťování sociálních pozic s pomocí sociometrického testu, matic, terčového sociogramu, řízeného rozhovoru s jednatelem společnosti, a s využitím vlastní pracovní zkušenosti v této společnosti.Ze sociometrického testu vyplynulo, že pozice držené rodinnými příslušníky a zaměstnanci společnosti jsou totožné, nebo lze jejich dopad považovat za rovnocenný. Což ovšem neznamená, že jsou plně vyhovující. Ideálním řešením by bylo, kdyby pozice vzniklé ze sociometrického testu byly i pozicemi v hierarchii společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.